آخرین اخبار

25. آبان 1398 - 9:04   |   کد مطلب: 34026
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: اداره صمت و تعزیرات حکومتی موظفند که بازرسی و نظارت خود را بر ارائه درست و بدون افزایش قیمت کالاهای اساسی بیشتر کنند و نسبت به هرگونه تخلفی برخورد قانونی داشته باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، بااشاره به افزایش قیمت بنزین در شب گذشته در سراسر کشور، اظهار کرد: این افزایش قیمت در راستای اصلاح انرژی سوخت بود و درواقع به منظور عدالت محوری و صرفه جویی در مصرف سوخت و حفاظت از محیط زیست دولت تصمیم گرفت در قیمت بنزین اصلاحاتی را داشته باشد.
 

 

وی گفت: در راستای افزایش قیمت بنزین، در شهرستان اسدآباد کمیته تنظیم بازار در ساعت 10 امروز جمعه با حضور اعضای این کمیته تشکیل شد و باتوجه به افزایش قیمت بنزین تأکیدات لازم در زمینه افزایش قیمت‌های کالاها ناشی از این روند به مدیران گوشزد شد.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: باتوجه به اینکه قیمت گاز و گازوییل که در حمل و نقل بار و کالاها نقش دارد، تغییری حاصل نشده و در زمینه قیمت اقلامی که در بازار وجور دارد، تغییراتی را نخواهیم داشت.
 

 

وی تصریح کرد: برای وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی ها، وانت بارها، ازانسها، خودورهای گازسوز و ماشینهای تعلیم رانندگی سهمیه ای تدبیر شده که قطعا در افزایش قیمت و نرخ کرایه ها و خدمات انها نیز تغییراتی را نخواهیم داشت.
 

 

درویشی تأکید کرد: اداره صمت و تعزیرات حکومتی موظفند که بازرسی و نظارت خود را بر ارائه درست و بدون افزایش قیمت کالاهای اساسی بیشتر کنند و نسبت به هرگونه تخلفی برخورد قانونی داشته باشند.

 

 

وی در خصوص سهمیه وسایل نقلیه خطوط روستایی نیز گفت: خودروهایی عمومی که به صورت ثبت نام شده و دارای هویت مشخص و عمومی باشند، مانند دیگر وسایل نقلیه عمومی سهمیه در نظر گرفته  شده است، مگر اینکه در هویتشان برای سازمان مربوطه محرز نباشد  و آن‌ها نیر می توانند از طریق بخشداری‌ها نسبت به این مهم اقدام کنند.

 

 

 فرماندار شهرستان اسدآباد در خصوص عدم نظارت بر اخذ نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری هم گفت: در این زمینه تذکرات به شهرداری و سازمان حمل و نقل تاکسیرانی داده شده که هم حضور تاکسی ها و هم کنترل قیمت را در برنامه خود داشته باشند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal