آخرین اخبار

29. آبان 1398 - 8:35   |   کد مطلب: 34068
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد با ارائه نرخ مصوب کرایه تاکسی‌های درون و برون شهری و آژانس‌های تلفنی، از مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه اخذ وجه اضافی از سوی رانندگان تاکسی شماره پلاک انتظامی خودرو راننده خاطی را به دستگاه قضایی معرفی کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، علیرضا سلطانی‌متهور در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به افزایش قیمت بنزین از چند روز گذشته، اظهار کرد: در راستای این افزایش قیمت، برخی از وسایل نقلیه از جمله تاکسی های دورن شهری و برون شهری، آژانس های تاکسی تلفنی از سهمیه بنزین به قیمت 1500 تومان استفاده می‌کنند که باید براساس نرخ ممصوب سال 98 کرایه دریافت کنند.

 

وی تأکید کرد: رانندگان تاکسی های شهر و برون شهری و البته آزانس های تاکسی تلفنی ملزم به رعایت قیمت‌های مصوب هستند و در صورت هرگونه تخلفی مطالبق قانون با راننده خاطی برخورد خواهد شد.

 

 

دادستان عمومی و انقلاب اسدآباد با ارائه نرخ مصوب کرایه تاکسی های درون و برون شهری و آژانس تلفنی، از مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه اخذ وجه اضافی از سوی رانندگان تاکسی شماره پلاک انتظامی خودرو راننده خاطی را به دستگاه قضایی معرفی کنند.

 

وی یادآور شد: قطعا" دادستانی نسبت به برخورد قانونی و توقیف خودروهای متخلفان اقدام خواهد کرد.

 

سلطانی‌متهور همچنین با اشاره به افزایش قیمت بنزین و احتمال سؤاستفاده برخی افراد برای گران کردن اجناس و اقلام کالاهای اساسی، گفت: واحدهای صنفی باید اتکت و برچسب قیمت بر روی اجناس و کالاها نصب کنند و در صورت عدم وجود قیمت با اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برخورد خواهد شد.

 

وی بر تشدید نظارت و بازرسی ها از واحدهای صنفی از سوی ادارات تعزیرت حکومتی و صمت تأکید کرد و گفت: باید بازرسی ها به صورت نامحسوس نیز انجام شود.

 

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal