آخرین اخبار

16. آذر 1398 - 22:46   |   کد مطلب: 34243
نماینده ولی‌فقیه در همدان با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب قوه محرکه و پیشران حرکت جوانان و در رأس آنان دانشجویان هستند، گفت: امروز روشنگری و بیان شاخصه‌ها در انتخابات وظیفه دانشجوهاست اما نباید وارد جناح‌بازی و سیاست‌بازی‌ها شوند.

به گزارش آوای سیدجمال، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما،  با اشاره به ۱۶ آذرماه روز دانشجو، اظهار کرد: امسال اولین سالی است که ۱۶ آذر را در حالی طی می‌کنیم که بیانیه گام دوم مطرح شده و موضوعات مهمی خطاب به دانشجویان در این بیانیه وجود دارد.

 

 

وی با تأکید بر اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب آن قوه محرکه و پیشران این حرکت جوانان هستند گفت: در رأس این امر فعالان در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و دانشجویان ما هستند.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در همدان بیان کرد: امروز باتوجه به گام دوم انقلاب انتظاری می‌رود که دانشجویان به عنوان آینده سازان و کسانی که مسئولیت و اداره کشور در آینده در اختیار آنهاست، خود را برای یک آینده روشن آماده کنند و امروز تا آنجایی که توانایی دارند در عرصه های عدالت‌خواهی، خدمت‌رسانی و فعالیت‌های اجتماعی حضور جدی داشته باشند.

 

 

وی با بیان اینکه دانشجویان باید به این نکته توجه داشته باشند که وارد برخی از سیاست‌بازی‌ها و بعضی جناح‌ها نشوند افزود: دانشجویان بای مراقب باشند از اینکه افراد سیاسی بخواهند خدای نکرده از آنها سوء استفاده کنند چراکه بعضی از سیاسیون ممکن است از این قشر برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

 

 

شعبانی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز دانشجویان متدین و انقلابی فراوانی داشتیم و امیدوارم خود را برای این حرکت عظیم به سوی تمدن اسلامی آماده کنند؛ امروز دانشجویان باید آن خلاء هایی که احساس می‌کنند وجود دارد را به صورت جدی مطالبه‌گری کنند.

 

 

وی ادامه داد: ما نیازمند مطالبه‌گری های جدی از مسئولان در عرصه‌های مختلف هستیم و در رأس این مطالبه‌گری‌ها دانشجویان هستند.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در همدان با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات در سال جاری، خاطرنشان کرد: در حال نزدیک شدن به فضای انتخابات هستیم و آنچه وظیفه دانشجو است، بیان روشنگری و شاخصه‌هاست؛ دانشجویان وارد برخی عرصه‌ها که شایسته نیست، نشوند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal