آخرین اخبار

20. تير 1403 - 9:35   |   کد مطلب: 48093
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: با حضور مدیران با نشاط، جوان، انقلابی، کارآمد و متخصص در استان، امیدوار هستیم تا شاهد رشد استان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از مهر آیت الله شعبانی ظهر سه‌شنبه در جمع اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای همدان با اشاره به اینکه حضور در این جمع مایه امیدواری و سرور است، گفت: افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات به همت و تلاش اصحاب رسانه و ستادهای انتخاباتی رقم خورد.

وی با بیان اینکه امیدواریم دولت چهاردهم در تحقق وعده‌ها و حل مشکلات اقتصادی موفق باشد، افزود: با حضور مدیران با نشاط، جوان، انقلابی، کارآمد و متخصص در استان، امیدوار هستیم تا شاهد رشد استان باشیم.

شعبانی با اشاره به اینکه متأسفانه آنطور که باید خصوصاً در بین مسئولان، رسانه جدی گرفته نشده است، اظهار داشت: در بیان مطالب در مسائل مختلف نگاه سیاسی نداشته و ندارم و آنچه مهم است، حل مشکلات استان و رفع دغدغه مردم است‌.

امام جمعه همدان بیان کرد: باورم بر این است که مشکلات موجود قابل حل است اما در نحوه مدیریت‌ها و بروکراسی در ادارات نیازمند اصلاحاتی هستیم.

وی ادامه داد: در اوایل دولت سیزدهم به شهید رئیسی عرض کردم که برای رفع مشکلات، باید نسبت به ساختارهای موجود تدبیر داشته باشید.

شعبانی با بیان اینکه رسانه‌ها برای حل مشکلات استان، بر یک موضوع خاص وحدت داشته باشند و از مسئولان مطالبه کنند، گفت: مشکل مسکن در استان باید حل شود و تفاوتی بین دولت‌ها و مسئولان برای این موضوع وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه برای مردم مسائل و رویکردهای سیاسی مهم نیست، مهم حل مشکلات معیشتی و اقتصادی است، افزود: بارها در جلسات مختلف نسبت به نیازهای این شهر موضوعاتی را مطرح کردم، اما برای موفقیت نیازمند همراهی همه رسانه‌ها و مطالبه از مسئولان هستیم.

شعبانی با اشاره به اینکه خانه مطبوعات از رسانه‌ها حمایت کند، افزود: بین تهمت و مطالبه تفاوت وجود دارد و در مطالبه‌گری باید نسبت به لایه‌های مخنلف مطلع باشیم.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal