آخرین اخبار

16. دى 1398 - 13:25   |   کد مطلب: 34547
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان خبر داد:
رتبه نخست شهرستان اسدآباد در لایروبی رودخانه‌ها
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: شهرستان اسدآباد رتبه نخست در لایروبی رودخانه‌های استان را دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای همدان، منصور ستوده در دیدار با فرماندار شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد رتبه نخست در لایروبی رودخانه‌های استان را دارد.

 

وی افزود: تاکنون 35 کیلومتر از رودخانه‌های استان لایروبی شده که از‌این‌میان شهرستان اسدآباد رتبه نخست را دارد.

 

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان تصریح کرد: برای سال جاری سه میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی رودخانه‌های استان مصوب شده که به‌میزان 5/1 میلیارد تومان آن تخصیص یافته‌است.

 

 

ستوده با تأکید بر اینکه برآورد هزینه از طریق مشاور انجام‌شده، به مرحله انتخاب پیمانکار رسیده و تمام مدارک در سامانه ستاد بارگزاری شده تا پیمانکاراصلی انتخاب و کار آغاز شود، خاطرنشان کرد: در خصوص دو پروژه تغذیه مصنوعی هلور و آجین باوجود کمبود اعتبارات، خوشبختانه مطالعات آن انجام و به وزارت نیرو ارسال شده و دفتر فنی شرکت مدیریت منابع آب ایران در حال بررسی است.

 

 

از سویی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان در دیدار با فرماندار شهرستان اسدآباد، گفت: با توجه به مراحل پایانی ساخت سد نعمت‌آباد، 26 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای این سد مصوب شده‌است.

 

وی با بیان این موضوع تأکید کرد: در حال حاضر هر هفته جلسات مستمری با حضور مشاور و پیمانکار در محل سد نعمت‌آباد برگزار می‌کنیم تا سریع‌تر روند کار را پیش ببریم.

 

 

ستوده با اشاره به اینکه جاده سیاه‌کمر در بالادست نیز انجام و رو به اتمام است، تصریح کرد: خوشبختانه پیمانکار تمامی خریدهای کارگاه را انجام داده‌است و به‌شدت پیگیر هستیم تا از برنامه زمان‌بندی عقب نیفتد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal