آخرین اخبار

7. آبان 1402 - 8:08   |   کد مطلب: 46459
در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی سیل؛
رودخانه روستای طویلان‌‍سفلی لایروبی شد
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد از اجرای عملیات لایروبی رودخانه روستای طویلان‌‍سفلی در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی سیل در این بخش خبر داد و گفت: عملیات اجرایی لایروبی این رودخانه به طول ۳ کیلومتر به منظور هدایت سیلاب انجام شد.

محمود فیروزبخت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی آوای سیدجمال،  با اشاره به روند انجام پروژه‌های عمرانی در سطح بخش پیرسلمان، گفت: به همت اداره حفاظت از منابع آب شهرستان و همراهی کشاورزان و باغداران منطقه، عملیات اجرایی لایروبی رودخانه طویلان‌سفلی انجام شد.

وی افزود: عملیات اجرایی لایروبی این رودخانه به طول ۳ کیلومتر به منظور هدایت سیلاب و جلوگیری از بروز خسارات در مواقع بحرانی در راستای خدمات‌رسانی به اهالی منطقه پس سالیان طولانی با تأمین اعتبارات لازم عملیات اجرایی پروژه انجام و به اتمام رسید.

 

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته بسیاری از رودخانه های بخش پیرسلمان در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی طی دو سال گذشته لایروبی و با تلاش مضاعف اداره حفاظت از منابع آب شهرستان نیز لایروبی قسمت‌های معدود باقیمانده در سطح بخش پیرسلمان در دستورکار است.

 

 وی همچنین از رسیدن قطار نهضت آسفالت‌ریزی در معابر روستای طویلان‌سفلی خبر داد و افزود:  پس از پیگیری‌های مستمر به همت بنیاد مسکن آسفالت‌ریزی معابر روستای طویلان‌سفلی با جمعیتی بالغ بر ۹۵۰ نفر به منظور تسریع در خدمات‌رسانی به اهالی روستا انجام و به اتمام رسید.

فیروزبخت گفت: عملیات زیرسازی، تسطیح و آسفالت‌ریزی معابر این روستای به متراژ 6 هزار و  ۷۰۰ مترمربع با هزار تن آسفالت از محل اعتبارات دولتی در اختیار شهرستان انجام شد.

وی یادآور شد: در یک اقدام بی‌نظیر در راستای نهضت بهسازی و آسفالت‌ریزی معابر در روستاهای بخش پیرسلمان، نیز  قطار نهضت آسفالت در ایستگاه روستای طویلان‌سفلی توقف و به ترتیب مترصد حضور در ایستگاه یک روستای دیگر بخش پیرسلمان به منظور زیرسازی، تسطیح و آسفالت‌ریزی معابر است.

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه طرح تعویض شبکه فرسوده آب شرب روستای طویلان‌سفلی هم به طول ۹ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شده، افزود: احداث مخزن بتنی آب شرب در این روستا نیز با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به همت شرکت آب و فاضلاب در مرحله آبگیری و در آینده نزدیک این پروژه‌ها قابل افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal