آخرین اخبار

18. دى 1398 - 20:59   |   کد مطلب: 34566
حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه هرکسی می خواهد در این مملکت عزیز شود، آبرومند باشد و به او عشق بورزند باید به ولایت گره بخورد و اگر فاصله افتاد و انحراف و دو رویی پیش آمد، خداوند نمی‌گذارد او عزیز شود، گفت: افراد ولایی را در انتخابات انتخاب کنید.

به گزارش آوای سیدجمال، امام جمعه اسدآباد در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی که در روستای احمدآباد از توابع بخش مرکزی اسدآباد برگزار شد، با اشاره به اینکه شهادت افتخار و نعمت بزرگ است که نصیب هر کسی نمی شود، اظهار کرد:  شهید حاج قاسم سلیمانی در طول مجاهدتش برای پایداری انقلاب ۴۱ سال طلب شهادت کرد.

 

وی با بیان اینکه وجود ولایت فقیه و رهبری یک نعمت است و اگر سایه او نباشد، ما آرامش نداریم، افزود: دشمن از شیعه حساب می برد، چون تفکری دارد که نه با تهدید، نه با زور نمی شود جلوی او را بگیرد.

 

 

دشمن از شیعه حساب می برد

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اقامه نماز حضرت آیت الله خامنه ای بر پیکر شهید سلیمانی، گفت: ایشان در نمازی که برای شهید سلیمانی خواندند، دعا برای شهادت کرد،.

 

وی به قدرت، ایستادگی و شجاعت شیعه اشاره کرد و  افزود: یک شیعه مرگ را افتخار می داند و نمادهای بزرگ مثل حاج قاسم از آن هراسی ندارد و شهادت اوج انسانیت است.

 

حسینی مجد خطاب به مجلسی‌ها و دولتی و مردم، گفت: حاج قاسم سه بار با قسم جلاله ارادت حقیقی و دلبستگی به ولایت را از شئونات عاقبت بخیری دانست و این حرف نشان می دهد که آنچه این شهید را برای ما عزیز کرده، ولایتمداری اوست.

 

دلبستگی به ولایت عاقبت بخیری می آورد

وی به صحبت‌های برخی از افراد جامعه در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: در  بین این جماعت خانمی بود که پوشش مناسبی نداشت و می گفت در طول عمرش به راهپیمایی هم نیامده اما در مراسم تشییع شهید حاضر شده و نمی دانم چطور آمده و فقط می دانم با دل آمدم. 

 

امام جمعه شهر اسدآباد تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی عالم را متحول کرده و آنچه که دلدادگی به حاج قاسم را بیشتر می کند، این است که او رنگ عوض نکرد و یک رو ماند.

 

وی به ولایتمداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد ‌و گفت: هرکسی می خواهد در این مملکت عزیز شود، آبرومند باشد و به او عشق بورزند باید به ولایت گره بخورد و اگر فاصله افتاد و انحراف و دو رویی پیش آمد، خداوند نمی‌گذارد او عزیز شود.

 

هرکس می‌خواهد آبرومند و عزیز شود، باید با ولایت گره بخورد

حسینی با اشاره ه پیش رو بودن انتخابات، گفت: در آستانه انتخابات بگردید راه ولایت را در بین کاندیداهای مجلس پیدا کنید، شما مدیونید، دورانی گذشت که قرآن به دست به روستایی می آمد و مردم را به قرآن قسم می داد که به او رأی دهند، قسم دادن کاندیداها به قرآن، جسارت به قرآن است و این نوع برخورد تحقیر کردن مردم است و محصور و محاصره کردن رأی آنان است؛ اینگونه برخورد، انتخاب دموکراسی را از آنان می‌گیرد، قوت انتخاب را می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه قسم دادن برای اخذ رأی مردم هیچ گوه سشرعیت ندارد و دینی بر گردن کسی نیست، افزود: بدتر از قسم دادن، رأی خریدن است و این کار بسیار زشتی است یعنی شخصیت یک انسان را با 50 هزارو 100 هزار بخری! و این عمل جفاست، و این پول ها خوردن ندارد و  سرطان می‌شود و اگر در دنیا سرطان نشد، قطعا" در آخرت سرطان خواهد شد.

 

حسینی با بیان اینکه در انتخابات قبیله بازی، قومگرایی، حزب بازی ها زشت است، افزود: انقلاب ما هزینه زیادی داده تا به اینجا رسیده است، و امروز تنها گریه برای سردار شهید بزرگ کارساز نیست بلکه عمل من و شما کارساز است و اینکه پای انقلاب بمانیم مهم است.

 

قسم دادن و رأی خریدن در انتخابات کار زشتی است

وی تأکید کرد: در انتخابات اصل و مهم حضور و مشارکت است و در قدم بعد انتخاب فرد اصلح مهم است که باید از بین ولایی ها انتخاب شود.

 

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه حیف بود که شهید حاج قاسم بدست یک مزدور و یک داعشی شهید شود و یا در بستر بیماری بمیرد، گفت: خداوند مقرر کرد که دست شیطان بزرگ و ام الفسادترین فرد عالم به خون او آلوده شود و جهان بیشتر این شیطان را بشناسند.

 

وی همبستگی و وحدت بین احزاب، گروهها، مردم و مسئولان را برکت خون شهید حاج قاسم دانست و گفت: شهادت این شهید تلنگری به همه مسلمانان جهان و کشور زد و همه بیدارتر کرد.

 

در این مراسم حاضران با نوحه سرایی یکی از مداحان اهل بیت(ع) برای شهادت شهید قاسم سلیمانی، به سینه زنی پرداختند.

 

نکته حائز اهمیت در این مراسم یادواره برای شهدای روستای احمدآباد و شهید قاسم سلیمانی گرفته شده بود، به صورت خودجوش و مردمی بود و انتظار مردم برای حضور مسئولان دستگاههای اجرایی بیشتر بود.

 

همچنین در این مراسم یادواره شهدا، اهالی روستای احمدآباد با امضاء طوماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سپاه قدس، وزارت اطلاعات کشور، نیروهای مسلح خواستار انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی و آماده همکاری تا پای جان  با نهادهای مرتبط برای تحقق این هدف ملی شدند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal