آخرین اخبار

28. دى 1398 - 17:14   |   کد مطلب: 34659
غلامرضا همایی لطیف از اخذ مجوز درمانگاه فرهنگیان از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خبر داد و افزود: بزودی پروانه این درمانگاه صادر می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، رئیس اداره آموزش وپررش شهرستان اسدآباد در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش اسدآباد در استان خبر داد و اظهار کرد: امسال این شهرستان در رده سوم قرار گرفته که البته استان همدان در سطح کشور مقام اول را کسب کرده است.

 

شورای آموزش و پرورش اسدآباد رتبه سوم را در استان کسب کرد

وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش رکن اصلی اموزش و پرورش است که در تصمیم سازی و همگرایی سازمانی کمک می کند افزود: تمام هر جا مدرسه ای موفق وجود دارد، به دلیل موفقیت شورای معلمان، و هرجا مدرسه ای برنامه ای خوب ارائه می دهد، به دلیل وجود شورای دانش‌آموزی و در هر مدرسه ای که مشارکت خوب است، به دلیل موفقیت انجمن ولیا و مربیان فعالی دارد.

 

همایی لطیف شورای آموزش و پرورش در باز کردن گره‌ها از پای آموزش و پرورش مدارس اثرگذار است، گفت: ماامسال در تمام شاخص ها در حال رشد هستیم .

 

مجوز درمانگاه فرهنگیان اخذ شده است

وی از اخذ مجوز درمانگاه فرهنگیان از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خبر داد و افزود: بزودی پروانه این درمانگاه صادر می شود.

 

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد هم زنگ انقلاب در مدارس، اجرای برنامه گلبانگ انقلاب در شهر آجین، تجلیل از ۳۰۰ نفر دانش‌اموز نخبه قرآنی و فرهنگی، مسابقات قرآنی، نمایشگاه هنرهای تجسمی، پخش آهنگ‌های حماسی و انقلابی درمدارس، خاطره گویی مبارز انقلابی در مدارس، برپایی نماز جماعت، اعزام راویان انقلاب ، کلنگ زنی و افتتاح درمانگاه فرهنگیان را ازجمله برنامه های آموزش و پرورش شهرستان در دهه فجر برشمرد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal