آخرین اخبار

28. دى 1398 - 17:17   |   کد مطلب: 34660
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد گفت: اگر نامگذاری مکان و یا محلی به نام این شهید قاسم سلیمانی می‌شود، در خور و شأن این شهید باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، امام جمعه اسدآباد در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به ویژگی های حضرت فاطمه س از جمله ایثار، ولایتمداری، اخلاق مداری، عبادت، شجاعت، ساده زیستی، عفت و حجاب، اظهار کرد: باید این ویژگی‌ها مایه الگوگیری زنان، دختران و همه مردم باشد.

 

ولایتمداری را به دانش آموزان و نسل جدید بیاموزیم

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام  دهه فاطمیه، تأکید کرد: فرهنگیان و مدیران مدارس باید از فرصت این ایام استفاده و دانش آموزان را شخصیت و زندگی و منش حضرت زهرا س آشنا کنند.

 

حسینی مجد با بیان اینکه با شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی فصل جدیدی از گام دوم انقلاب رقم خورد، افزود: ریشه و اساس دشمنی استکبار جهانی تمام شدنی نیست و نباید از توطئه دشمن غافل شد و باید از فرصت ایام دهه فاطمیه استفاه و دانش آموزان را با مسائل روز و ولایتمداری آشنا کرد.

 

نامگذاری هر مکانی باید در شأن سردار شهید سلیمانی باشد

وی از مردم، مدیران مدارس، دانش آموزان به منظور برگزاری مراسمات شهادت شهید قاسم سلیمانی قدردانی کرد و گفت: باید اگر نامگذاری مکان و یا محلی به نام این شهید انجام می شود، در خور و شأن این شهید باشد؛ به فرض مثال می توان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد را که بزودی به دانشگاه هم تبدیل می شود، به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری کرد.

 

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر فضا سازی برای دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: زیبایی جشن های انقلاب باید به این باشد که نشاط و شور در بین دانش آموزان و نسل جدید ایجاد کند.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal