آخرین اخبار

24. ارديبهشت 1399 - 19:43   |   کد مطلب: 35709
حمدالله مرادی با بیان اینکه با مصوبه شورای شهر و اقدام شهرداری دیگر کوچه بی‌نام در اسدآباد نخواهیم داشت، گفت: سند هر کوچه‌ به نام یک شهید نامگذاری شد و دیگر هیچی شهیدی نداریم که کوچه ای به نامشان نباشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از مصوبه شورای اسلامی شهر برای نامگذاری کوچه‌های اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: پس از برگزاری چندین جلسه کارشناسی و دریافت نظرات کارشناسان ادارات مختلف و بررسی تقاضاهای مردمی، اسامی تمام معابر فاقد نام شهر را در شورای نامگذاری به تصویب رسید‌.

 

وی با بیان اینکه بااین مصوبه همه کوچه های بی نام در سطح شهر اسدآباد دارای نام می‌شوند، افزود: قرار است سند هر کوچه به نام یک شهید باشد و به این ترتیب همه شهدای اسدآباد کوچه ای به نامشان می‌شود.

 

مرادی با اشاره به اینکه در جلسه بررسی نامگذاری اسامی کوچه‌ها، نیروی انتظامی، ادارات پست، فرمانداری، خدمات‌رسان حضور داشتند ، تصریح کرد: در این جلسه 
قرار شد که شهرداری در اسرع وقت نسبت به یکسان سازی و نصب تابلوهای اسامی معابر و پلاک‌های منازل اقدام کند.

 

وی یادآور شد: نصب و عملیاتی کردن تابلوی کوچه ها هم در دستور کار است که با همت شهرداری از شهرک سیداحمد بزودی اغاز می‌شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد خاطرنشان کرد:  اگر خانواده شهیدی در کوچه‌ای ساکن است که نام شهیدش در جایی نامگذاری نشده و یا درخواست نامگذاری داشتند، نام شهیدشان بر آن کوچه نامگذاری شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal