آخرین اخبار

4. بهمن 1398 - 23:18   |   کد مطلب: 34694
محمدعلی زلفی‌گل با بیان اینکه مردم عراق به این نتیجه رسیده اند که آمریکا تنها به منافع خود می اندیشد و به دنبال تاراج معادن کشورهاست، گفت: اینکه مجلس و جوانان عراق می خواهند خودشان تعیین کننده سیاست‌ها و ارتباط با کشورها باشند، نشان از رشد شعور سیاسی آنان است‌.

به گزارش آوای سیدجمال، رئیس مجمع بسیج استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به حضور میلیونی مردم عراق برای اخراج آمریکایی‌ها از منطقه، اظهار کرد: امیر کبیر می‌گفت مملکتی آباد می‌شود که مردم دانا داشته باشد و دانایی مردم منطقه عراق به لحاظ سطح سواد و تجربه وجود آمریکا افزایش یافته و این حضور میلیونی را رقم زدند.

 

وی گفت: مردم عراق به این نتیجه رسیده اند که آمریکا تنها به منافع خود می اندیشد و به فکر غارت و تاراج بردن معادن کشورهاست و اگر هزاران نفر را سر ببرند، برای آنها مهم نیست و این را مردم ایران و عراق متوجه شدند.

 

این استاد دانشگاه افزود: شهادت فرماندهانی چون شهید ابومهدی و سلیمانی توسط آمریکا در کشور عراق، تحقیر آن مردم بود که مردم این منطقه آن را بر نتابیدند و این احساس تحقیر آن را به خیابان کشاند.

 

رئیس مجمع بسیج استان همدان افزود: خواست مجلس و جوانان عراق با حضور در خیابان ها این است که خودمان داخل مرزهای جغرافیایی سیاست‌ها را تعیین کنیم و با هر کشوری که می خواهیم ارتباط بگیریم و این نشان از رشد شعور سیاسی آنان است‌.

 

زلفی‌گل تأکید کرد: اگر خداوند کمک کند و این روند حضور با بصیرت مردم عراق ادامه پیدا کند، زمینه خروج آمریکا اتفاق خواهد افتاد و بقیه کشورها هم با تأسی جستن از ایران و عراق به سمت آن حرکت می کنند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون شاهد این حجم و گستردگی حضور مردم عراق در خیابان برای مبارزه با دشمن، نبودیم و این برای اولین بار است، افزود: به فضل خداوند و همت ملت‌های مسلمان دست دشمن را از منطقه کوتاه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal