آخرین اخبار

10. اسفند 1398 - 14:09   |   کد مطلب: 35030
فرمانده انتظامي استان، از کشف 302 دستگاه انواع لوازم خانگي احتکار شده به ارزش 10ميليارد ريال در شهرستان "اسدآباد"، خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در پي اخبار و اطلاعات واصله مبني بر اين که فردي در سطح شهرستان اسدآباد  و در منزل خود اقدام به احتکار تعداد زيادي انواع لوازم خانگي کرده، رسيدگي به موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

 

وي افزود: پس از حصول اطمينان از صحت موضوع و کسب دستور قضائي ، ماموران پليس آگاهي با همراهی کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به آدرس اعلامي مراجعه و در بازرسي از منزل این فرد ، 302دستگاه انواع لوازم خانگي شامل: يخچال فريزر ، آبگرمکن ديواري و ايستاده ،کولر آبي، بخاري گازي و اتو که احتکار شده بود کشف شد.

 

سردار کامرانی صالح با اشاره به این که کارشناسان ارزش محموله احتکار شده را 10 ميليارد ريال برآورد کرده اند، گفت: پس از هماهنگي با اداره تعزيرات حکومتي شهرستان ، کليه لوازم توقيفي تحويل اداره صنعت  تجارت و معدن شهرستان شد.

 

فرمانده انتظامي استان در خاتمه ضمن تقدير از همکاري خوب شهروندان ، از آنان خواست گزارش هاي مشکوک خود را از طريق پل ارتباطي 110 اطلاع دهند./پايگاه خبري پليس

انتهاي خبر

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal