آخرین اخبار

18. اسفند 1398 - 13:28   |   کد مطلب: 35103
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه متاسفانه آمار مبتلایان بیماری کرونا در اسدآباد به 9 نفر رسیده است گفت: تجمعات مردم عامل افزایش این بیماری بوده است.

به گزارش آوای سیدجمال، بهنام رضا مخصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه متاسفانه تعداد مبتلایان مشکوک به ویروس کرونا در اسدآباد از ۱۷ نفر به ۴۷ نفر رسیده است اظهار کرد: موارد مثبت ابتلا به این بیماری نیز به ۹ نفر افزایش یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این افراد در بخش ویژه کرونا بستری هستند و ۱۴ روز تحت مراقبت خواهند بود گفت: در حال حاضر ۳۲ تخت به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا اختصاص دادیم که قابل افزایش به ۶۴ تخت است.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با تاکید به اینکه متاسفانه افزایش جهشی آمار مبتلایان به بیماری کرونا را در اسدآباد شاهد هستیم که تنها با مشارکت مردم قابل کنترل خواهد بود افزود: باید خطر را جدی گرفت و تنها راه مدیریت این ویروس؛ رعایت بهداشت فردی و در خانه ماندن است.

 

وی با توصیه به اینکه مردم به پویش «در خانه بمانیم» بپیوندند گفت: مردم تا جایی که می‌توانند در منزل بمانند و جز در مواقع ضروری خارج نشوند تا همکاران ما با کمک آنها بتوانند این ویروس لجام‌گسیخته را مهار کنند.

 

رضامخصوصی با بیان اینکه دلیل افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در اسدآباد، اجتماعات بوده است بیان کرد:‌ این روزها مردم ما را بیشتر یاری کنند و تا حد امکان از مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن و حضور در محل‌های پرازدحام خودداری کنند.

 

وی گفت: همانطور که می‌دانید اگر ویروس کرونا وارد بدن فردی شود بین یک تا ۱۴ روز طول می‌کشد تا علائم بیماری مشخص شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal