آخرین اخبار

20. اسفند 1398 - 15:06   |   کد مطلب: 35121
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اعلام کرد: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از امروز /دوشنبه/ مرکز تعویض پلاک این استان تعطیل است.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ علی فکری بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و افراد مشکوک به ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تعویض پلاک در استان های همجوار شامل کرمانشاه، قم، کردستان و استان مرکزی و مراجعه گسترده متقاضیان استان های یاد شده برای دریافت خدمات شماره گذاری به مرکز تعویض پلاک استان همدان، مدیریت گروه کنترل بحران کرونا ویروس استان همدان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و انتقال از سایر استان ها، درخواست تعطیلی مراکز تعویض پلاک را کرده است.

وی اضافه کرد: به منظور پیشگیری از فراگیر شدن ویروس در استان از امروز مرکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی در این استان تعطیل بوده و خدماتی ارائه نمی شود.

 

کشف لوازم بهداشتی احتکار شده در کبودراهنگ

 

فرمانده انتظامی کبودراهنگ گفت: در پی استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه منطقه ای که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام می شود، یگان های انتظامی شهرستان کبودراهنگ با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح های یاد شده پرداختند.

 

سرهنگ مجید گلی افزود: در اجرای این طرح و در بازدید از یک واحد صنفی متخلف، اقلام و ملزومات بهداشتی شامل هشت هزار و ۴۷ عدد انواع دستکش یکبار مصرف، ۲ هزار و ۵۰۰ عدد پد الکلی ۹۴ بطری الکل نیم لیتری، ۱۳ عدد ژل ضدعفونی کننده و ۶ عدد انواع اسپری کشف و بر اساس نظر کارشناسان قیمت این اقلام ۱۰ میلیون تومان برآورد شد.

 

وی اضافه کرد: در ادامه اجرای این ماموریتها همچنین پنج معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۲ نفر جلبی، سه سارق تجهیزات اماکن خصوصی، یک سارق موتورسیکلت و یک سارق خودرو دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ اضافه کرد: پنج فقره سرقت، یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو سرقتی نیز در این عملیات ها کشف و ۱۵ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 

کشف اقلام بهداشتی احتکار شده در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ملایر با انجام چند روز کار اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار اقلام بهداشتی واقع در خانه ای در خارج از شهرستان ملایر مطلع شدند.

 

سرهنگ محمد باقر سلگی اضافه کرد: با هماهنگی دستگاه قضائی، در بازرسی از این محل ۲ هزار و ۲۸ قلم انواع لوازم بهداشتی، شوینده و ضد عفونی کننده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

 

وی با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۳۰ میلیون تومان برآورد شده، افزود: برخورد با محتکران اقلام بهداشتی به طور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در همدان تا ظهر روز گذشته (یکشنبه) ۵۰ تن اعلام شد که شامل ۱۵ نفر در شهرستان همدان، ۹ تن در اسدآباد، ۶ تن نهاوند، ۵ تن در رزن، چهار تن در ملایر، چهار تن در فامنین، سه تن در کبودراهنگ، ۲ نفر در تویسرکان، یک نفر در شهرستان بهار و یک نفر هم وارده از خارج استان است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal