آخرین اخبار

6. فروردين 1399 - 21:14   |   کد مطلب: 35245
سرهنگ بهاریان از آماده به کار بودن ۱۵۰ پزشک یار زیر مجموعه سپاه همدان برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: در این راستا هزار و ۵۰۰ نیرو نیز آموزش دیده اند.

به گزارش آوای سیدجمال، فرمانده تیپ انصارالحسین ع استان همدان، در ستاد مبارزه با کرونا شهرستان اسدآباد با اشاره به اجرای عملیات بزرگ پاکسازی سطح شهرهای نهاوند و اسدآباد از ویروس کرونا،گفت: این عملیات که قرار بود در استانهای ایلام و کرمانشاه انجام شود ، با پیشنهاد فرمانده سپاه استان، و همکاری خوب قرارگاه منطقه ای نجف اشرف، در دو شهر اسدآباد و نهاوند هم روز پنج شنبه انجام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه همیشه در مقابله با بحران‌ها پیشگام بوده اند ، گفت: در حال حاضر نیز ۱۵۰ پزشک یار در استان به صورت اماده باش هستند که در صورت نیاز می توانیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم. 

 

بهاریان از آموزش هزار و ۵۰۰ بسیجی و نیروی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا در استان همدان خبر داد ‌ افزود: این نیروها با همکاری علوم پزشکی اموزش‌های لازم را دیده اند که در صورت نیاز از انان در مقابله با کرونا بهره مند شویم.

 

وی تأکید کرد: ما پاسداران انقلاب اسلامی با تمام ظرفیت پای کار می آییم که به امید خداوند این ویروس منحوس  را از جامعه بر چینیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal