آخرین اخبار

7. فروردين 1399 - 13:18   |   کد مطلب: 35254
فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری یک سارق و کشف ۲۱ فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر نگهداری و خرید و فروش لوازم و قطعات داخل خودرو سرقتی در یکی از روستاهای تابعه اسدآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مرجع قضائی مأموران انتظامی پاسگاه جنت آباد شهرستان اسدآباد به آدرس مذکور اعزام و در بازرسی از این محل، ۱۲ دستگاه باطری خودروهای سواری و تعدادی لوازم خودرو را کشف و یک متهم دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: متهم پس از دستگیری به ۲۱ فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

وی همچنین از از کشف ۳ هزار عدد دستکش لاتکس و ۲۰ لیتر الکل صنعتی احتکار شده در شهرستان رزن خبر داد و عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و سو استفاده بعضی افراد در زمینه احتکار اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده،، مأموران انتظامی شهرستان رزن با اقدامات فنی و تخصصی از وجود مقادیری دستکش و محلول ضد عفونی کننده در یک واحد صنفی مطلع شده و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

سردار کامرانی صالح افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان ۳ هزار عدد دستکش لاتکس و یک گالن ۲۰ لیتری الکل صنعتی که احتکار شده بود را کشف کردند که بر اساس نظر کارشناسان ارزش آن ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 

سردار کامرانی صالح با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص گفت: برخورد قاطع با سود جویان و فرصت طلبان که در شرایط حساس کنونی اقدام به احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم می‌کنند، در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

وی همچنین از کشف ۲ هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان بهار خبر داد و گفت: مأموران پاسگاه انتظامی آبرومند شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف ۲ هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون شدند.

 

وی با اشاره به اینکه ارزش مرغ‌های قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal