آخرین اخبار

14. فروردين 1399 - 12:39   |   کد مطلب: 35300
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: از جمله فعالیت‌های صورت گرفته برای مقابله با کرونا سازماندهی ۵۲۰ نفر در قالب گروه‌های جهادی در سطح شهرستان برای انجام اقدامات ضدعفونی معابر و تهیه و اهدای بسته‌های غذایی به ارزش ۱۳۸ میلیون تومان در بین اقشار آسیب‌پذیر بود.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ امیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به عملکرد سپاه ناحیه اسدآباد در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: سپاه این ناحیه گروه‌های جهادی و مردمی را در پنج عرصه خدمت‌رسانی، بهداشت و آموزش عمومی، ضدعفونی اماکن و محیط‌های پر تردد در شهر و روستا، تولید ماسک و تامین نیروی انسانی آموزش دیده برای کمک کادر درمانی سازماندهی کرده است.

 

وی گفت: از دیگر فعالیت‌ها سازماندهی ۵۲۰ نفر در قالب گروه‌های جهادی در سطح شهرستان برای انجام اقدامات ضدعفونی معابر و تهیه و اهدای بسته‌های غذایی به ارزش ۱۳۸ میلیون تومان در بین اقشار آسیب‌پذیر بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: از جمله فعالیت‌های این گروه‌های جهادی برپایی ایستگاه‌های پایش سلامت، تب‌سنجی در ورودی‌های شهرستان، توزیع پوسترهای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به تعداد یک هزار عدد، آموزش و توجیه مردم برای ماندن در منزل بوده است.

 

وی عنوان کرد: آموزش حضوری ۶۰۰ نفر از بسیجیان با هماهنگی دانشکده علوم آموزش پزشکی اسدآباد برای توجیه مردم و صحبت چهره به چهره برای مقابله با کرونا از دیگر اقدامات این ناحیه بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal