آخرین اخبار

27. اسفند 1399 - 9:59   |   کد مطلب: 38508
سرهنگ امیدعلی الیاسی با بیان اینکه شهید سلیمانی بهترین الگو برای پاسداران انقلاب است، گفت: امثال این شهید بزرگ و ولامقام پرورش یافته مکتب حسینی و عاشورایی هستند که تا پای جان بر عهد خود باقی مانده و امروز بهترین الگو برای ما پاسداران است.

سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  با تبریک روز پاسدار، اظهار کرد: شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی امروز بهترین الگو برای پاسداران و بسیجیان تراز انقلاب اسلامی است.

 

 

وی گفت:  نام و یاد این شهید پر افتخار همچون ستاره‌ای در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و راهی که او انتخاب کرده قطعاً توسط پاسداران ، بسیجیان و جوانان ایران اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد اذعان کرد: شهدای عزیز ما نمونه‌هایی از پرورش‌یافتگان مکتب حسینی و عاشورایی هستند که تا پای جان بر عهد خود باقی‌مانده و سرافرازانه به شهادت رسیدند.

 

وی با بیان اینکه پاسداران عزیز انقلاب اسلامی پیشگامان ایجاد تمدن اسلامی هستند، افزود: این مهم جز با تعمیق معنویت، توسل به اهل‌بیت و پیروی از سیره عملی امامین انقلاب محقق نمی‌شود .

 

الیاسی با اعلام آمادگی پاسداران برای صیانت از انقلاب اسلامی تأکید کرد: وظیفه سپاه پاسداران حفاظت از دستاوردهای انقلاب است که انشاالله به فضل الهی و دعای امام عصر(عج) تا پای جان و تا آخرین قطره خونمان از شجره طیبه انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

 

وی توزیع 220 بسته معیشتی در قالب کمک مؤمنانه، دیدار با امام‌جمعه، حضور در نماز جمعه، تجلیل از فرزندان حافظ قرآن پاسدار، دلجویی از خانواده متوفیان و بازنشستگان پاسدار، تجلیل از فرزندان شهید پاسدار را ازجمله برنامه‌های ایام ولادت امام حسین(ع)  و روز پاسدار برشمرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal