آخرین اخبار

16. فروردين 1399 - 8:12   |   کد مطلب: 35303
مجيد درويشي با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در مقابله با کرونا، با عدم حضورشان در اماکن گردشگري، دشت و پارکها، گفت: این مشارکت قابل تقدیر است.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار ما؛ با قدرداني از مشارکت گسترده مردم و عدم حضور در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و مناطق گردشگري توريستي شهرستان در روز طبيعت، اظهار کرد: در روزهاي اخير به ويژه روز طبيعت مردم ديار سيد جمال الدين در بحث پيشگيري و مقابله با کرونا مشارکت و همکاري بالا و قابل تحسين خود را به منصه ظهور گذاشته و به توصيه‌هاي مسئولين و کارشناسان به منظور حفظ سلامتي جامعه و خود به خوبي توجه کردند که جاي تقدير قدرداني دارد.

 

وي افزود: در روز طبيعت در هيچ يک از تفرجگاه و پارک و بوستان و مراکزتفريحي و گردشگري شهرستان مردم حضور نداشتند که اين امر نشانه فرهنگ غني مردم ديار سيد جمال الدين بوده و انشاالله با رعايت خوبي که داشته‌اند در چند روز آينده بتوانيم از شر اين ويروس خلاص شويم. 

 

درويشي گفت: هر اقدامي که انجام مي دهيم کار کوچکي در مقابل اراده بزرگ مردم است که امروز را اراده کرده و بيرون نيامدند و از اين طريق به سلامتي خود و مردم جهان کمک کردند زيرا اين ويروس جهاني است و با بشريت در افتاده است و نياز به کمک همگاني دارد. 

 

فرماندار اسدآباد عنوان کرد: تدابير اتخاذ شده تا روز بيستم ادامه دارد و طرح فاصله گذاري اجتماعي شامل عدم حضور مردم در تفرجگاه‌ها، تعطيلي مدارس و دانشگاه‌ها، تعطيلي بازار و حضور يک سوم کارمندان در ادارات تا روز بيستم ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal