آخرین اخبار

14. فروردين 1399 - 14:02   |   کد مطلب: 35304
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد خبر داد؛
واریز کمک ۱۰۰ میلیون ریالی موقوفه در راستای پیشگیری از ویروس کرونا
علی قبادی از کمک ۱۰۰ میلیون ریال موقوفه مرحوم بکایی برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: متعهد شدیم این میزان مبلغ را تا پایان فروردین به ستاد مقابله با کرونا شهرستان پرداخت کنیم تا از طریق گروه های جهادی اقدام به تهیه ماسک و لوازم بهداشتی شود.

به گزارش آوای سیدجمال، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به اینکه یکی از موقوفات اسدآباد به نام مرحوم بکایی، در حوزه دارو و درمان بیماران نیازمند است، اظهار کرد: ما تصیمم گرفتیم در این شرایط حساس براساس نیت واقف، مبالغی از این کمک را در زمینه مهار کرونا استفاده کنیم.

 

وی گفت: ما از محل موقوفه این مرحوم، در راستای پیشگیری از ویروس کرونا مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال را متعهد شدیم که تا پایان فروردین امسال این مبلغ به ستاد مقابله با کرونا واریز می شود.

 

قبادی افزود: قرار است این مبلغ کمکی موقوفه را در اختیار ستاد مقابله با کرونا بگذاریم که آنها با خرید پارچه از طریق گروه‌های جهادی در تهیه ماسک اقدام کنند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه سال گذشته نیز از موقوفه مرحوم بکایی به۶۵۰ نفر بیمار کمک دارویی و درمانی شده است، افزود: این کمک ها بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

 

وی با بیان اینکه ۱۸۷ مورد در موقوفه اسدآباد وجود دارد، افزود: از این تعداد ۱۶ مورد منفعتی و ۱۷۱ انتفاعی است که شامل حمام، حسینیه و مساجد است.

 

قبادی با بیان اینکه ۱۳ امامزاده در سطح شهرستان اسدآباد وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد امامزاده ۵ مورد درآمدزا و مابقی بدون درآمد هستند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal