آخرین اخبار

21. فروردين 1399 - 14:03   |   کد مطلب: 35361
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی امروز به مناسبت نیمه شعبان از اقدام بانوان جهادگر نهاوند در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی امروزشان که به مناسبت نیمه شعبان ایراد فرمودند از اقدامات مردمی در استان‌های مختلف در مبارزه با بحران کرونا قدردانی کردند.

 

رهبر معظم انقلاب با قدردانی از تلاس های مردم کشورمان در مقابله با ویروس کرونا به تلاش های بانوان جهادگر نهاوندی اشاره کردند و فرمودند: در نهاوند عده‌ای از بانوان که در زمان دفاع مقدس نان می‌پختند و برای جبهه می‌فرستادند، برای مهار بیماری فعال‌شده و کمک می‌کنند.

 

با توجه به نگاه ویژه رهبرحکیم انقلاب نسبت به استان همدان و نگاه امروز ایشان که خاصتا به شهرستان نهاوند بود با مسئول گروه جهادی که فعالیت هایشان مورد تقدیر رهبر انقلاب قرار گرفت، گفتگویی انجام دادیم که درادامه می خوانیم.

خانم اکرم حیدری، مسئول این گروه جهادی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان گفت: قدردانی رهبر معظم انقلاب نیرو و قدرت جهادگران نهاوند را چند برابر کرد و هنوز باور نمی‌کنیم که ایشان از فعالیت‌های ما تقدیر کردند.

وی اظهار داشت: بانوان نهاوندی که در دوران دفاع مقدس فعالیت داشتند در این روزها برای مقابله با کرونا عاشقانه پای‌کار آمدند و در حال فعالیت چندین ساعته هستند.

حیدری افزود: بانوان جهادگر نهاوندی مخلصانه کار می‌کنند و قدردانی امروز رهبر معظم انقلاب پاداش این اخلاص در عمل بانوانی بود که برای سلامت هم‌وطنان تلاش می‌کنند.

 

این بانوی جهادگر نهاوندی بیان کرد: همان‌طور که حضرت آقا فرمودند بحث کرونا هم یک امتحان است و ما هم تا جایی که نیاز باشد به فعالیت جهادی خود ادامه می‌دهیم و با سخنان امروز رهبر انقلاب روحیه ما چند برابر شد و تلاشمان را بیشتر می‌کنیم.

مسئول گروه جهادی بانوان نهاوند ادامه داد: بعد از سخنان رهبر انقلاب اعضای گروه در تماس با من بودند و احساس خوشحالی و شوق عجیبی داشتند و می‌گفتند با وجود اینکه تا الآن مسئولی به ما سر نزده است ولی فعالیت ما از زبان حضرت آقا و در سطح کشور اعلام می‌شود.

حیدری در ادامه به اقدامات انجام‌شده توسط بانوان جهادگر نهاوندی اشاره کرد و اظهار داشت: ۳۵ نفر از بانوانی که در دوران دفاع مقدس در پشتیبانی از جبهه‌ها فعالیت داشتند در این کارگاه‌ها فعالیت و تجهیزات و مواد ضدعفونی و ماسک تولید می‌کنند.

وی بیان کرد: در ۴ منطقه مسجد محمدیه، شاهزاده محمد (ع)، روستای “توانه ” و حوزه علمیه خواهران نهاوند، این کارگاه‌ها فعالیت دارند و زیر نظر قرارگاه جهادی بقیه‌الله فعالیت می کنند و روزانه در دو نوبت صبح و عصر برای حفظ سلامت شهروندان در حال تلاش هستند.

بیش از ۴۰ هزار ماسک تولید کردیم

مسئول گروه جهادی بانوان نهاوند افزود: این اقدامات با پشتیبانی و حمایت سپاه و بسیج نهاوند انجام می‌شود و مواد اولیه توسط سپاه تأمین می‌شود و بانوان نیز اقدام به تولید ماسک می‌کنند و سپس توسط بسیجیان در مناطق مختلف نهاوند توزیع می‌شود.

حیدری ادامه داد: هم‌اکنون در محلی که آستان مقدس شاهزاده محمد (ع) در اختیار ما گذاشته فعالیت می‌کنیم و تا شکست کامل کرونا دست از فعالیت نخواهیم کشید و توسط بانوان جهادگر نهاوندی در کارگاه‌های ۴ منطقه نهاوند تاکنون بیش از ۴۰ هزار ماسک تولیدشده است و آماده تولید لباس هم هستیم.

این بانوی جهادگر نهاوندی عنوان کرد: واقعاً مانند دوران دفاع مقدس است و همه پای‌کار هستند و جالب‌تر اینکه دخترانی که در دفاع مقدس نبودند با دیدن خانم‌های باسابقه‌تر  به کمک آمدند و این خیلی نکته مهمی است.

وی ادامه داد: یک اجتماع قلوبی به وجود آمد و همه برای ریشه‌کنی این بیماری در حال کار هستند و این کار از دست ما برمی‌آمد که امیدواریم خدا از ما قبول کند.

 

هنوز باورمان نمی‌شود که مولا و رهبر عزیزمان از کار ما قدردانی کرده باشند

حیدری بابیان اینکه هنوز باورمان نمی‌شود که مولا و رهبر عزیزمان از کار ما قدردانی کرده باشند، اظهار داشت: این جهاد ما است و همه ما پشتیبان مدافعان سلامت و کادر درمانی بیمارستان‌ها هستیم که این روزها شبانه‌روز در تلاش هستند.

وی در پایان گفت: کار بانوان نهاوندی برای رضای خدا و حفظ سلامت شهروندان است و چون با اخلاص و جهادی بود خدا خواست که رهبر معظم انقلاب از این کار قدردانی کند که از حضرت آقا صمیمانه تشکر می‌کنیم و به ایشان می گوییم که ما درصحنه هستیم و جهاد ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal