آخرین اخبار

24. فروردين 1399 - 13:39   |   کد مطلب: 35396
حجت تاالاسلام محمدرضا سهرابی با بیان اینکه در استان همدان 988 گروه جهادی فعال در بحث کرونا فعالیت داشتند، گفت: این گروه‌های جهادی با تولید و توزیع ماسک و ضدعفونی معابر به صورت خودجوش مباحث کرونا را از تهدید به فرصت تبدیل کردند.

رئیس مجمع جهادگران استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با بیان اینکه مردم استان همدان هم همچون سایر شهرهای ایران در بحث کرونا، تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند، اظهار کرد: این امر با تولید و توزیع ماسک، ضدعفونی معابر و خیابان ها و عابربانک ها با فعالیت گروههای جهادی و بسیج سازندگی انجام شد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر 988 گروه جهادی فعال در استان همدان مشغول به خدمت  جهادگری هستند، افزود: یکی از این گروه‌های جهادی فعال در روستای مزرعه‌بید شهرستان اسدآباد به نام خانم عبادی است که در دو نوبت کاری سه هزار ماسک تولید می‌کنند.

 

سهرابی تصریح کرد: در روز نیمه شعبان بیش از 90 درصد گروه‌های جهادی استان همدان به نیت ظهور و سلامتی امام زمان و دفع بلا از مردم قربانی داشتند و گوشت آن را بین فقرا و یازمندان توزیع کردند.

 

وی با بیان اینکه باید پویش "در خانه بمانیم" را تا رفع و دفع کامل ویروس کرونا در جامعه جا بیندازیم، افزود: قرار است کارهای ابتکاری را در این زمینه به همت گروه‌های جهادی انجام دهیم.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal