آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1399 - 13:27   |   کد مطلب: 35623
معاون فرماندار اسدآباد خبر داد
توزیع 60 تن برنج در اسدآباد با اخذ حواله
حمزه عبدکوند با اشاره به روزهای سخت کرونا، گفت: 60 تن برنج سهمیه‌ای در اسدآباد با تقسیم کار و معرفی از سوی متولیان امر توزیع می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد در کار گروه تنظیم بازار شهرستان اسدآباد از توزیع 60 تن برنج سهمیه ای در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: قرار است این کالا  با قیمت 80 هزار تومان در سطح شهرستان توزیع شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای جلوگیری از تجمعات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توزیع این قلم کالا با تقسیم کار و معرفی عامل از سوی کمیته امداد، بهزیستی، کانون بازنشستگان، انجمن حمایت از زندانیان، دستفروشان، رانندگان تاکسی درون شهری برون شهری، کارگران ساختمانی، کارگران شهرداری و  بازار روزها توزیع شود.

 

 

عبدکوند تأکید کرد: 500 تن برنج سهمیه ای در اختیار هر عامل قرار داده میشود تا با دریافت حواله به مردم بدهند.

 

وی با بیان اینکه نهادهای کمیته مداد، بهزیستی، شهرداری و ... که سهمیه برنج در اختیارشان قرار می‌گیرد، باید نسبت به تهیه حواله اقام کنند، افزود: حواله ها باید دارای مهر باشد و به هر خانواده نیز یک حواله تعلق بگیرد تا به همه اقشار برسد.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد با اشاره به سم پاشی اراضی کشاورزی بر مبارزه با سن غلات تأکید کرد و گفت: با توجه به بارش‌های اخیر که خسارت زیادی را به باغات و اراضی کشاورزی وارد کرده، کشاورزان در بیمه کردن محصولات خود اقدام کنند.

 

رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد با بیان اینکه در سطح ۱۳ هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاروزی عملیات مبارزه با سن صورت گرفته است، افزود: در ایام ۱۶ و ۷ فروردین ریزش آفات مشاهده کردیم.

 

سقراط بیرنگ با اشاره به آغاز عملیات مبارزه با پوره غلات، گفت: ۲۵عملیت مبارزه با سن غلات تا 25 اردیبهشت ادامه دارد.

 

 

وی با اشاره به میزان بارندگی در شهرستان اسدآباد، گفت: در طی این مدت ۱۵ درصد رشد بارش را نسبت به بلندمدت  و ۳۰ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم.

 

رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد به خسارت های 100 درصدی بارندگی ها بر کشتهای چغندرقند، کلزا اشاره کرد و افزود: تاکنون تصمیمی برای پرداخت غرامت خسارت وارد شده اخیر گرفته نشده است.

 

رئیس اداره کار، رفاه اجتماعی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه کرونا شرایط سختی را برای کارگاه‌های تولیدی، توزیعی، آموزشی، ورزشی وارد کرده است، افزود: یک سامانه برای بیکاران ۷۴۲ نفر در سامانه ثبت نام بیمه بیماری شامل آنان می شود.

 

خدایاری از راه اندازی آیتم دیگری در سامانه کارا برای حجمایت از آسیب دیدگان از کرونا اشاره کرد و گفت: در این زمینه از 17 اردیبهشت کارگاه‌های که درایام کرونا متضرر شدند، تسهیلات ۱۲ میلیون تومان به ازای هر بیمه شده داده می‌شود.

انتهای پیام/ن

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal