آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1399 - 15:28   |   کد مطلب: 35651
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدیدی به کشور از روز شنبه خبر داد و گفت: این سامانه مناطقی از شمال غرب و برخی نقاط غربی و زاگرس مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و موجب بارش باران و رگبار و رعد و برق می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایرنا، «امین حسین نقشینه» روز پنجشنبه درباره وضعیت جوی اکنون کشور ، گفت: برای امروز رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نوار غربی کشور و استان‌های البرز، قزوین و تهران پیش بینی می‌شود و در بخش‌هایی از اصفهان، یزد، قم، مرکزی و سمنان نیز شاهد رگبار پراکنده باران خواهیم بود.

 

نقشینه ادامه داد: همچنین امروز وزش باد و گرد و خاک در استان‌های ایلام و خوزستان موجب کاهش کیفیت هوا خواهد شد و  در بخش‌هایی از استان‌های مرکزی، قم، تهران، سمنان و اصفهان در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

 

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در نیمه‌ی شمالی کشور کاهش نسبی دما روی خواهد داد، گفت: در شمال شرق، ارتفاعات البرز و شمال غرب کشور نیز بارش پراکنده و وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود و روز جمعه در بیشتر مناطق کشور شاهد آسمانی صاف و جوی آرام خواهیم بود.

 

نقشینه گفت: هوای تهران امروز در بعضی ساعت‌ها با وزش باد شدید مواجه است و در شمال پایتخت و ارتفاعات احتمال رگبار و رعد و برق وجود دارد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal