آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1399 - 10:56   |   کد مطلب: 35671
در راستای عمل به فرمان رهبری در اجرای کمک مؤمنانه؛
شناسایی قشر آسیب‌دیده ناشی از کرونا از طریق پایگاه مقاومت و دهیاری
سرهنگ امیدعلی الیاسی از توزیع 2 هزار و 700 بسته غذایی در قالب کمک مؤمنانه خبر داد و گفت: ما برای شناسایی خانوارهای آسیده دیده ناشی از کرونا از فرماندهان پایگاه مقاومت و دهیاران اطلاعات کسب می کنیم.

به گزارش ، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در اسدآباد، اظهار کرد: این رزمایش تاکنون در دو مرحله با اهداء 2 هزار و 700 بسته غذایی بین اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه دو هزار بسته غذایی در آستانه ماه رمضان توزیع شد، افزود: مرحله دوم آن که د حال توزیع است، در 14 اردیبهشت ماه آغاز شد.

 

الیاسی در خصوص نحوه شناسایی خانوارهای آسیب دیده از کرونا، گفت: ما اطلاعات افراد آسیب دیده از این ویروس را از طریق دهیاران و فرماندهان پایگاههای مقاومت دریافت کرده ایم و در بانک اطلاعاتی اسامی شان به نام و کد ملی به ثبت رسیده است.

 

وی با بیان اینکه اهداء کمک های مؤمنانه که توسط سپاه انجام می‌شود، تنها به اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا داده می‌شود، افزود: البته افراد تحت حمایت نهادهای مانند کمیته امداد و بهزیستی از طریق همان نهادها بسته حمایتی دریافت می‌کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد یادآور شد: ما برای جلوگیری از موازی کاری و اینکه در یک خانواده دو نفر بسته غذایی دریافت نکند، اقدام به شناسایی دقیق کرده ایم تا هر خانواده یک بسته بگیرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal