آخرین اخبار

10. خرداد 1399 - 12:21   |   کد مطلب: 35849
منیره ضحاکی از فعالیت ۳۰ نفر از طلاب و مبلغین شهرستان اسدآباد در تولیدات محتوای معنوی، اخلاقی و مذهبی و بهداشتی در فضای مجازی خبر داد.

مدیر حوزه علمیه الراضیه اسدآباد در گفت‌گو با خبرنگار آوای سیدجمال، عصر همدان، با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) درباره انفاق که فرمودند خوشا كسى زيادى مال خويش را انفاق كند و جلوى زياده گويى خود را بگيرد، اظهار کرد: رزمایش انفاق به همت طلاب در چهار مرحله در ایام عید نوروز، نیمه شعبان، نیمه رمضان، لیالی قدر وعید سعید فطر در اسدآباد اجرا شد.

 

وی از دیدار طلاب و مبلغین با کادر درمان بیمارستان در دو نوبت خبر داد و گفت: در این اقدام طلاب با اهدا محصولات فرهنگی از جمله دعای هفتم صحیفه سجادیه از زحمات و تلاش آنان تقدیر شد‌‌.

 

ضحاکی بااشاره به مشاوره طلاب برای افراد در معرض خطر در دوران قرنطینه بیماران کرونایی گفت: طلاب این حوزه اقدامات دیگری نظیر انجام ختم قرآن و صلوات، قربانی در نیمه شعبان و شهادت حضرت علی (ع) و توزیع آن در بین خانواده‌های نیازمند انجاتم دادند.

 

وی از توزیع بسته های بهداشتی در سطح شهر و روستا با مشارکت طلاب خبر داد و افزود: طلاب در طرح غربالگری سلامت با توزیع بروشور در بین عموم مردم در این امر هم مشارکت داشتند.

 

مدیر حوزه علمیه الراضیه خواهران شهرستان اسدآباد بااشاره به اینکه فعالیت های طلاب در ایام فی سبیل الله بوده ، گفت: ما در این زمینه با نهادها و ارگان‌هایی سپاه ، بسیج خواهران ، فنی و حرفه ای ، سازمان تبلیغات اسلامی ، هیأت مذهبی ، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت همکاری داشتیم.

 

وی با اشاره به فعالیت جهادی طلاب برای تولید ماسک، گفت: متأسفانه علی رغم پیگیری های مکرر برای تولید ماسک در حوزه علمیه ، موفق نشدیم در این مکان دوخت ماسک را داشته باشیم اما طلاب بصورت جهادی از همان آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا در سطح پایگاه‌ها و مساجد مشغول فعالیت بودند.

 

وی در پایان سخنانش از مهمترین فعالیت جهادی طلاب و مبلغین را تهیه و تولید محتوا در فضای مجازی دانست و گفت : در این مدت ۳۰ نفر طلاب و مبلغین با تولید محتوای خوب و ارزشی و انتشار آن در کانالی با عنوان منتظران ظهور اقدام کردند که بیشتر این مطالب در زمینه نکات جدید بهداشتی و اخلاقی و معنوی بوده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal