آخرین اخبار

10. خرداد 1399 - 12:29   |   کد مطلب: 35850
با حمایت بنیاد حفظ ‌نشر و ارزش‌های دفاع‌مقدس استان همدان؛
خاطراتی از تفحص فرمانده قله‌نشین شنام روانه بازار شد
فاطمه بگزاده با اشاره به چاپ کتابهای "خواب‌هایی از بهشت" و "عطر مریم" اشاره کرد و گفت: کتاب خوابهایی از بهشت خاطراتی از شهید فرمانده قله نشین شنام به نقل از برادرش است.

نویسنده اسدآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از چاپ کتابی با عنوان "خواب‌هایی از بهشت" خبر داد و اظهار کرد: این کتاب خاطراتی از شهید بیژن شفیعی فرمانده قله نشین شنام است که به صورت داستانی از برادرش رضا نقل شده است.

 

وی با بیان اینکه "خواب‌هایی از بهشت" در ۱۶۴ صفحه با حمایت بنیاد حفظ ‌نشر و ارزش‌های دفاع‌مقدس استان همدان به چاپ رسیده، گفت: در این کتاب آمده که شهید با آمدن به خواب عزیزانش از حضور پیکر خود در قله شنام می‌گوید.

بگزاده با اشاره به اینکه این کتاب خاطرات جوانی به نام بیژن است که در انقلاب و جبهه خوش درخشید‌ه است، افزود: او با اینکه سنی نداشت اما فرمانده بود و برای آمدن امام و انقلاب قدم برداشت و با حضور در راهپیمایی و پخش اعلامیه دین خود را به انقلاب ادا کرد.

 

وی به بخشی از این کتاب اشاره کرد و گفت: همرزمان شهید بیژن شفیعی پشت او که سنی نداشت اما قبولش داشتند، نماز می خواندند و این نشان از صداقت و پاکی او داشت.

 

نویسنده اسدآبادی یادآور شد: صوت کتاب خواب‌هایی از بهشت هرشب به مدت یک هفته راس ساعت ۱۰:۳۰ شب از ۶ خرداد در رادیو همدان در حال پخش است.

 

وی به چاپ کتاب دیگری از خود با عنوان "عطر مریم" اشاره کرد و گفت: این کتاب نیز خاطرات داستانی مریم عماده همسر آزاده "عبدالله دانیال" است که در ۱۵۵  صفحه به چاپ رسیده است.

بگزاده تصریح کرد: کتاب "عطر مریم" خاطرات زنی است که در ده سال اسارت همسر توانست در غیاب او به تنهایی زندگی کند و زندگی بسازد و با تمامی مشکلات کنار بیاید، مریم نمونه یک زن بارزی است که توانست منتظر همسر بماند و تمامی سختی‌ها را به دوش بکشد.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal