آخرین اخبار

22. خرداد 1399 - 11:14   |   کد مطلب: 35960
در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی صورت گرفت
دستگیری ۴۰ متهم در اسدآباد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۴۰ متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۲ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ افشین یاری عنوان کرد: در پی استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس به ویژه منطقه‌ای که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی شهرستان اسدآباد با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

 

وی ادامه داد: در اجرای این طرح علاوه بر کشف مقادیری انواع مواد مخدر، ۲۹ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۴ سارق، ۵ نفر جلبی و ۲ نفرنیز به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر شدند و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و همچنین ۲۳ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی تشکر کرد و از کشف یک دستگاه خودرو سواری پراید سرقتی، در نتیجه اجرای طرح مهار در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ افشین یاری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فرماندهی و کنترل شهرستان اسدآباد به رده‌های تابعه، مبنی بر حرکت یک دستگاه خودرو پراید سرقتی از سمت جنت آباد به طرف اسدآباد، توقیف این خودرو در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران شهرستان اسدآباد با استقرار در مقابل یگان و همچنین گشت زنی در بلوار اصلی به سمت همدان، به کنترل خودروهای عبوری پرداخته و پس از مشاهده خودرو در بلوار حمزه‌ای، با اتخاذ تدابیر مناسب آن را توقیف و راننده را نیز دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه با استعلام وضعیت خودرو از سامانه، مشخص شد این خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان کرمانشاه است، از مالکان وسائط نقلیه خواست ضمن استفاده از تجهیزات ضد سرقت ایمن و به روز، به توصیه‌های پلیسی نیز توجه کنند.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal