آخرین اخبار

25. خرداد 1399 - 15:57   |   کد مطلب: 35988
معاون عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان اسدآباد مطرح کرد
فرصت ده روزه به ادارات اسدآباد برای مدیریت پسماند شهری و روستایی
لیلا امیدی دستگاه‌های شهرداری، محیط زیست، منابع طبیعی و بخشداری‌ها ۱۰ روز فرصت تا نسبت به مدیریت پسماند شهری و روستایی با هم اندیشی مشکلات این حوزه را به حداقل برسانند.

به گزارش آوای سیدجمال، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان اسدآباد در کمیته پسماند این شهرستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا،  خواستار شناسایی و برخورد قانونی با کسانی که در حاشیه اراضی پایین دست مسکن مهر و مناطق حاشیه شهر و حتی روستاها اقدام به کشت صیفی جات می‌کنند، شد.

 

وی از مسئولان بهداشت خواست که گزارشی از وضعیت آبرسانی به مزارع سیفی جات و سبزیجات در حاشیه شهر ارائه دهد تا مشخص شود که با پسآب آبیاری می‌شود یا خیر؟.

 

امیدی با اشاره به تجمع نخاله های ساختمانی در سطح شهر، گفت: شهرداری ده روز فرصت دارد که محل دپو و جمع اوری نخاله های مشخص کند.

 

وی تأکید کرد: دستگاه‌های شهرداری، محیط زیست، منابع طبیعی و بخشداری‌ها ۱۰ روز فرصت  تا نسبت به مدیریت پسماند شهری و روستایی با هم اندیشی مشکلات این حوزه را به حداقل برسانند.

 

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان اسدآباد با تأکید بر اینکه حفظ محیط زیست و سلامت مردم در اولویت کاری مدیران باشد، از دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هم خواست نسبت به مدیریت پسماند بیمارستان و مطب ها نطارت بیشتری داشته باشند و نسبت به بهداشت عمومی مردم حساس باشند.  

 

وی از امور اب هم خواست نسبت به شبکه گذاری و انتقال آب تصفیه خانه فاضلاب که مدتها بلاتکلیف مانده اقدام کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal