آخرین اخبار

2. تير 1399 - 8:22   |   کد مطلب: 36048
فرماندار اسدآباد گفت: در حال حاضر استفاده از ماسک توسط کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اسدآباد الزامی است.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اسدآبادی‌ها استفاده از ماسک را خودجوشانه همگانی کنند، اظهار کرد: مردم شهرستان اسدآباد در زمینه کنترل بیماری کرونا به ویژه با راه اندازی کمپین «در خانه می مانم» و «سیزده در خانه» خوش درخشیدند که برای همگانی کردن خودجوش استفاده از ماسک به منظور پیشگیری از این بیماری و حفظ ثبات شرایط شهرستان به ادامه این همکاری نیازمندیم.

 

درویشی با پیشنهاد راه اندازی خود جوش کمپین «ماسک من از تو محافظت می‌کند، ماسک تو از من» در شهرستان اسدآباد عنوان کرد: راه اندازی این کمپین نقش مؤثری در همگانی شدن سریع و خود جوش استفاده از ماسک در شهرستان خواهد داشت و سلامت جامعه را در مقابل این بیماری ارتقا می بخشد و وضعیت با ثبات اسدآباد را حفظ می‌کند.

 

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک در اماکن عمومی گفت: بر اساس مطالعات دانشمندان با استفاده گسترده از ماسک دیگر نیازی به قرنطینه کامل نیست و تنها با تعطیل نگه داشتن برخی تجمعات یا مراکز پرخطر و رعایت فاصله اجتماعی می‌توان جلوی موج دوم را گرفت.

 

درویشی استفاده نکردن از ماسک در اماکن عمومی در این ایام و شرایط کرونایی را بزرگترین حق الناس دانست و افزود: در حال حاضر استفاده از ماسک توسط کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان الزامی بوده و نیاز است مردم شهرستان نیز برای حفظ سلامتی خود و دیگران در اماکن عمومی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند استفاده از ماسک را فراموش نکرده و جدی بگیرند.

 

وی با بیان اینکه با زدن ماسک علاوه بر خودمان از دیگران هم محافظت می‌کنیم، اضافه کرد: تصور عمومی بر این است که مردم برای حفاظت از خودشان ماسک می‌زنند، در حالی که ماسک منافعش برای دیگران بیشتر از فردی است که ماسک می‌زند.

 

وی یاد آور شد: استفاده مردم از ماسک در شرایط فعلی ضمن جلوگیری از موج دوم کرونا سلامتی مردم و خانواده‌ها را تا زمان حصول پزشکان به درمان قطعی این بیماری ناخوانده کمک کرده و جامعه و خانواده‌ها را با فقدان عزیزان خود مواجه نخواهد کرد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal