آخرین اخبار

13. مهر 1399 - 9:52   |   کد مطلب: 37021
مجید درویشی با تأکید بر آگاه‌سازی شهروندان نسبت به وضعیت تشدید کرونا، گفت: اسامی مدیران و کارکنان اداراتی که از ماسک استفاده نمی‌کنند به عنوان تخلف به مدیران کل ارسال شود.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد در ستاد کرونا این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، بر اعلام هشدارهای جدی موج سوم کرونا تأکید کرد و گفت: همه دستگاه ها و متولیان امر باید برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در سطح شهرستان بسیج  شوند و همه امکانات را بکار بگیرند.

 

وی افزود: باید اطلاع رسانی و تشدید علائم هشداردهنده با نصب بنر در سطح شهر و استفاده از بلندگوهای سطح شهر انجام و شهروندان را از وضعیت  کنونی کرونا آگاه کنند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به تعطیلی یک هفته ای مدارس، گفت:  آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی و برنامه شاد و تلویزیون انجام می‌شود.

 

وی تأکید کرد: اسامی مدیران و کارکنان اداراتی که از ماسک استفاده نمی‌کنند به عنوان تخلف به  مدیران کل ارسال شود.

وی با تأکید بر مراجعه افراد مشکوک به کرونا به مراکز ۱۶ ساعته، گفت: مراجعه افراد مشکوک به کرونا به مطب ها قبل از تشخیص قطعی وضعیت سلامت انها را تهدید می‌کند، بنابراین باید آنان به مراکز 16 ساعته مراجعه کنند.

 

درویشی با بیان اینکه برای عرضه سوخت باید حتما از ماسک و دستکش استفاده شود، گفت: در غیر این صورت باید با متولیان امر برخورد کنند.

 

وی اجتماعی کردن کرونا و فرهنگ سازی برای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی تنها راه برون رفت از مشکل کرونا خواند و گفت: باید برخورد با نانوایی هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند در دستور کار قرار بگیرد.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد تأکید کرد: همه باشگاههای ورزشی دولتی و خصوصی از امروز بر اساس مصوبه کرونا تعطیل می شوند و در صورت بازگشایی اماکن پلمب خواهند شد.
انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal