آخرین اخبار

5. تير 1399 - 11:14   |   کد مطلب: 36083
علیرضا فعله‌گری با اشاره به اینکه شهید «رضا صادقی مهر» یکی از خلبانان پر افتخار از خطه روستای خاکریز اسدآباد است، گفت: تندیس این شهید به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره او در چهارراه شهید صادقی‌مهر نصب شد.

شهردار اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگارآوای سیدجمال، از نصب تندیس سرهنگ خلبان شهید رضا صادقی‌مهر در چهارراه شهید صادقی(چهارراه خاکریز) این شهر خبرداد و اظهار کرد: در راستای زیباسازی و بهبود منظرشهری و با هدف گرامیداشت مقام شهدا، تندیس سروان خلبان شهید رضا صادقی مهر ساخته و نصب شد.

 

وی با بیان اینکه شهید «رضا صادقی مهر» یکی از خلبانان پر افتخار از خطه روستای خاکریز اسدآباد است، افزود: تندیس این شهید والامقام از جنس فایبرگلاس است که در نقطه پرتردد نصب شد.

 

فعله‌گری افزود: این  تندیس، به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و حاوی پیام ایثار و شهادت در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

سرهنگ خلبان شهید «رضا صادقی مهر» فرزند حسن مراد متولد ۱۳۵۸ از روستای خاکریزِ اسدآباد از پرسنل خلبانی نیروی هوایی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ‌ایران بود

 

این شهید بزرگوار در حین انجام مأموریتی و قدرت نمایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در یکی از مانورهای نیروهای مسلح در تاریخ پنجم آذر ۱۳۸۶ در آب‌های نیلگون جنوب شرقی کشور یعنی چابهار و دریای عمان عقاب تیز پرواز ایشان دچار سانحه شد و در آب‌های دریای عمان سقوط و به درجه والای شهادت نائل شد و پیکر پاکش در گلزار شهدای اسدآباد آرام گرفت.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal