آخرین اخبار

19. تير 1399 - 8:08   |   کد مطلب: 36205
علیرضا فعله‌گری گفت: مصوبات چندین ساله شورای ترافیک روی هم تلنبار شده بود که با بررسی نقاط حادثه خیز شهر، رنگ آمیزی سرعتگاه‌ها، نصب نیوجرسی در ورودی شهر را انجام دادیم.

شهردار شهر اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری در طی سه ماه نخست امسال، اظهار کرد: امسال ورودی و خروجی شهر یعنی میدان آزادگان و سیدجمال الدین نورپردازی با صرف اعتبار70 میلیون تومان انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا اسدآباد جز اولین شهرستان‌های بود که در وضعیت قرمز قرار گرفت و در این راستا با طرح ابتکاری شهرداری برای اولین بار در سطح کشور توانستیم پرده گندزدایی و ضدعفونی را نصب کرده و هر  وسیله نقلیه که دارد این شهر می شود را عملیات گندزدایی انجام دهیم.

 

فعله‌گری به اقدامات شهرداری در حوزه عمران اشاره کرد و گفت: نهضت آسفالت در اسدآباد آغاز شده و در زمینه آسفالت بلوار کشاورز در دستور کار است.

 

وی با اشاره به اینکه بلوار 22 بهمن یکی از مناطق پر تردد شهرستان است، افزود: اصلاح و رفوژ این بلوار با جدول گرانیت اجرا شد .

 

شهردار شهر اسدآباد از تعمیر و تعویض جوی آب از ابتدا شهرک جانبازان خبر داد و گفت: بازسازی پارک ملت، پارک جنگلی هم به لحاظ فضای سبز انجام شد.

 

وی با اشاره به بلواری که منتهی به زادگاه سیدجمال الدین می‌شود، گفت: این منطقه از شهر طبیعت بکر و بلوار بی نظیری دارد که عملیات کف سازی، اصلاح فضای سبز و نورپردازی آن در حال انجام است.

 

فعله‌گری با بیان اینکه پارک ابوریحان یکی از پارک‌های اسدآباد به صورت متروکه بوده، افزود: عملیات احداث و بازسازی و احیا آن در حال انجام است.

 

وی با اشاره به تلنبار شدن مصوبات شورای ترافیک بر روی هم، گفت: بسیاری از این مصوبت مربوط به نقاط حادثه خیز شهر بود که  با رنگ آمیزی سرعتگاه‌ها، نصب نیوجرسی در ورودی شهر در حال اجراست.

 

شهردار شهر اسدآباد از دیگر مطالبات مردم در منطقه شهرک خزایی پرداخت و گفت: تسطیح  و اصلاح ورودی این شهرک هم در حال انجام است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal