آخرین اخبار

6. تير 1399 - 16:18   |   کد مطلب: 36091
فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان:
انانی که دم از مذاکره می‌زنند یا غافلند یا عامل دشمن!
سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه امروز آمریکا چهره باطن و ظاهرش بر همگان آشکار شده، گفت: حال برخی با جملاتی که بر زبان می رانند و دم از مذاکره می زنند، این جملات یا در اثر غفلت است یا عامل دشمن است.

به گزارش آوای سیدجمال، فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان در خطبه های نماز جمعه شهرستان اسدآباد در روز ششم تیرماه، بااشاره روند شیوع ویروس کرونا، بر رعایت پروتکل بهداشتی و عدم برگزاری مراسمات عروسی و ختم اموات تأکید کرد.

 

وی به نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و اظهار کرد: آمریکا در اتاق فکر همه جنگ‌ها و ترورها نقش اصلی و مهم را داشته است که در کشور ما ۱۷ هزار نفر ترور شدند.  

 

مجیدی با اشاره به برخوردهای امریکا با سیاه پوستان، گفت: آمریکا با ۳۳۰ میلیون نفر جمعیت، حدود ۴۰ میلیون سیاه پوست هستند که برخلاف انسانیت با آنان برخورد می شود.

وی به تفاوت درآمد آمریکایی های سیاه پوست و سفید پوست اشاره کرد و گفت: براساس نظر سنجی دزآمد امریکایی های سیاه پوست ۲۸ هزار و ۵۰۹ دلار است و این درحالی است که دزآمد سفیدپوستان امریکایی ۲۷۰ هزار دلار است.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان با مقایسه خدمات دهی در ایران و آمریکا در ایام کرونا، گفت: ایران در خدمات بهداشتی و درمانی بین زن و مرد، سفید و سیاه رنگ تفاوتی قائل نیست در حالی که  آمریکایی خدمات دهی بین سیاه و سفید پوست فرق گذاشته می شود.

 

وی با بیان اینکه امروز آمریکا چهره باطن و ظاهرش بر همگان آشکار شده، گفت:  حال برخی با جملاتی که بر زبان می رانند و دم از مذاکره می زنند، این جملات یا در اثر غفلت است یا عامل دشمن است.

 

مجیدی با بیان اینکه در این شرایط امریکایی در مشکلات خود غوطه ور است و برای جهان نمایان می شود، چطور برخی دوباره دم از مذاکره می زنند‌، افزود: ما یکبار در برجام وارد شده و پای مذاکره نشستیم، نتیجه این مذاکره با امریکا چه شد ؟ آیا آنها به تعهدات خود عمل کردند؟!

 

وی بااشاره به شرایط خاص اسران در داشتن اقتدار، گفت:  بعداز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی توانستیم امریکایی‌ها را در خاک عراق ادب کنیم و البته در شرایط سخت تحریم ماهواره نور را بدون تفکر لیبرالی به فضا پرتاب کردیم و این نشانه افتخارات ایران اسلامی است.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان در بخش دیگری از سخنانش به ورود ۶ کشتی سوخت ایران به کشور ونزوئلا اشاره کرد و گفت: در دو هفته گذشته توانستیم بنزین کشور را توسط ۶ کشتی به کشور ونزوئلا همان کشوری که هم مرز با آمریکاست، بفرستیم و این یک افتخار با اقتدار است. 

 

وی تأکید کرد: قدر این کشور، ارزش‌های انقلاب را بدانیم و 
نکند که غفلت کنیم و با مذاکره شرمنده خون شهیدان و حاج قاسم شویم .

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal