آخرین اخبار

8. تير 1399 - 19:34   |   کد مطلب: 36111
فرماندار شهرستان اسدآباد از برنامه ریزی برای تکمیل و اتمام پروژه‌های عمرانی با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی بعدازظهر شنبه در نشست مشورتی دهیاران گفت: بر اساس اعلام دولت پروژه‌های عمرانی بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در کشور امسال باید تکمیل و به اتمام برسد که در همین راستا پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت شهرستان اسدآباد نیز امسال تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

 

فرماندار اسدآباد افزود: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی شهرستان اسدآباد بوده که از این میزان اعتبار تاکنون ۲۴ میلیارد تومان جذب شده است.

 

درویشی با بیان اینکه برای جذب این اعتبارات دهیاران باید در سطح روستاها اطلاع رسانی پررنگ‌تری داشته باشند، گفت: دهیاران با جذب این اعتبارات روستای خود را با کار آفرینی و اشتغال و مهاجرت معکوس پویا تر کنند.

 

وی با تاکید بر اطلاع رسانی اقدامات بنیاد برکت در زمینه توسعه اشتغال روستایی توسط دهیاران عنوان کرد: طی نیمه اول سال جاری ۲۰ روستای اسدآباد پایلوت اشتغال زایی طرح سحاب با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان بوده که برای ۴۶۰ نفر اشتغال به همراه دارد ضمن اینکه سال گذشته بنیاد برکت با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در ۲۷ روستای اسدآباد برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 

فرماندار اسدآباد نظارت بر ساخت و سازهای روستایی، ترغیب و تشویق روستاییان به مقاوم سازی مسکن با استفاده از تسهیلات مسکن روستایی با نرخ سود ۴ درصد، توجه به زیبایی، فضای سبز، مبلمان و بهداشت روستایی و توجه به مراتع و مزارع روستایی در بحث مدیریت بحران با توجه به آغاز فصل تابستان و احتمال آتش سوزی مراتع را مورد تاکید قرار داد و گفت: دهیاران روستاییان را در رابطه با عدم برگزاری مراسم ختم و عروسی و تجمعات بالای ۱۰ نفر با توجه به شیوع ویروس کرونا توجیه کنند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal