آخرین اخبار

11. تير 1399 - 10:02   |   کد مطلب: 36137
مدیر مدرسه علمیه الراضیه شهرستان اسدآباد :
نماینده مجلس در تراز انقلاب نباید حب و بغض شخصی داشته باشند
منیره ضحاکی‌آراسته ارتقاء معیشت در رفاه مردم از وظایف مجلس است، گفت: نمایندگان باید با رعایت تقوا، انصاف، با اجتناب از حب و بغض‌های شخصی و جناحی عمل کنند.

مدیر مدرسه علمیه الراضیه شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، در خصوص ویژگی های مجلس در تراز انقلاب و در راس امور، اظهار کرد: یک نماینده در تراز انقلاب باید انقلابی، استکبار ستیز، تکلیف گرا، ولایت محور، مردمی و ساده زیست باشد.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس در تراز انقلاب باید از وابستگی به کانونهای قدرت و ثروت بپرخهیزند و البته عدالت خواه، فسادستیز و حامی محرومان باشند.

ضحاکی آراسته با بیان اینکه نماینده ای انقلابی است که شجاع و مدافع حق بوده و وفادار به نظام باشد، افزود:امروز  سرو سامان دادن به وضعیت اقتصادی و عبور از این بحران با فعال کردن بخش تولید و رونق تولید داخلی از وظایف و مأموریت‌های مجلس یازدهم باید باشد.

 
وی با بیان اینکه امروز نمایندگان باید به دنبال  ارتقاء معیشت در رفاه مردم باشند، افزود: باید با عملیاتی کردن گام دوم انقلاب در حوزه قانون، در توسعه زیر ساخت های کشاورزی و تولید جهت ایجاد اشتغال کوشید.
 

مدیر مدرسه علمیه الراضیه شهرستان اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به مطالبات مقام معظم رهبری از مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اولویت مجلس و چه بسا کشور را فرهنگ و اقتصاد عنوان کردند که در این زمینه وظیفه نمایندگان باید با رعایت تقوا و انصاف و اجتناب از حب و بغض‌های شخصی و جناحی عمل کنند.

 

وی یکی از مطالبات رهبری را از مجلس، معیشت طبقات ضعیف دانست و گفت: در این زمینه باید مجلس پای کار بیاید و با تصویب قوانین مناسب گامی در راستای حل مشکلات نیازمندان بردارد.
 

 

ضحاکی آراسته با اشاره به مشکلاتی اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: امروز انتظار می رود که وکلای مردم نسبت به بهبود وضعیت معیشت مردم و ایجاد اشتغال گامی بلند بردارند و این امر با توجه بیشتر به نسل جوان امکانپذیر خواهد بود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal