آخرین اخبار

21. تير 1399 - 11:46   |   کد مطلب: 36232
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از ساخت نخستین پردیس سینمایی استان خبر داد و گفت: این طرح در شهر اسدآباد با مشارکت شهرداری اجرا می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، احمدرضا احسانی روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای احداث پردیس سینمایی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار و ۲ میلیارد تومان تسهیلات را فرهنگ و ارشاد اسلامی تقبل کرده و مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را شهر اسدآباد سرمایه گذاری می کند.

 

وی اضافه کرد: زمین این طرح نیز توسط شهرداری در یکی از بهترین مناطق شهر تامین شده است و چنانچه همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود تا ۶ ماه آینده پردیس سینمایی آماده بهره برداری می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر اسدآباد تاکید کرد: با همکاری و مشارکت بخش خصوصی می توان طرح های فرهنگی و هنری با کیفیت و ماندگار راه اندازی کرد.

 

احسانی از ساخت نخستین سینمای روباز استان در اسدآباد خبر داد و گفت: این طرح نیز با همکاری فرمانداری و شهرداری برای تخصیص اعتبار مورد نیاز تا پایان سال راه اندازی می شود.

 

به گفته وی بخشی از عملیات ساخت سینمای روباز انجام شده و با تملک ۲ ملک در مجاورت این بنا می توانیم طرح را به اتمام برسانیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سینما را از مطالبات مردم این شهر دانست و خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای پاسخ دادن به خواسته و نیازهای اهالی هنردوست این منطقه به کار می گیریم.

 

استان همدان با داشتن سینماهای قدس، فلسطین و بهمن ملایر و یک هزار و ۱۰۰ صندلی پذیرای علاقه مندان این هنر است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal