آخرین اخبار

24. تير 1399 - 12:22   |   کد مطلب: 36264
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش مشاغل زود بازده در قالب کارگاه‌های کوچک با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش آوای سیدجمال،  سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم گسترش مشاغل زود بازده در کشور گفت:  صدرصد موافق گسترش شغل‌های زود بازده در قالب کارگاه‌های کوچک هستیم و این مسأله به صورت جدی در مجلس  پیگیری می شود.

 

او با اشاره به طرح سد نعمت آباد اسدآباد بیان کرد: طرح‌های بزرگی مثل سدنعمت آباد در شهرستان از سال‌ها قبل کلنگ زنی شده اند که ضروریست تعیین تکلیف شوند.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس پیگیری ها و پاسخ مجریان طرح  سدنعمت آباد در سال جاری بطور کامل به بهره برداری می رسد.

 

سرمدی با اشاره به  نشست با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، بیان کرد:  در این جلسه طرح‌های زود بازده اشتغال مانند صندوق‌های خُرد که شامل اشتغال‌های خانگی و کوچک با اهدای تسهیلات است مورد بحث قرار گرفت.

 

او با اشاره به دیدار نمایندگان با رهبرمعظم انقلاب  گفت: توصیه مقام معظم رهبری به اینکه "خوب بودن یک هنر است و خوب ماندن هنری بزرگتر" حتما در ذهن ما خواهد ماند و انشالله که عامل به این توصیه ایشان باشیم.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه ایشان مجلس یازدهم را از قویترین مجالس بعد از انقلاب توصیف می‌کنند ، وظیفه ما را سنگین تر می‌کند.

 

سرمدی در ادامه بیان کرد: تاکید ایشان بر وجود  و لزوم حل مشکلات موجود، توصیه به خالص کردن نیت برای خدمت به مردم،  تاکید و توجه به معیشت مردم برای ما بسیار مهم است و چراغ راه نمایندگان خواهد بود.

 

او بیان کرد: بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب ،  تعاملی سازنده مبتنی بر استفاده منطقی از ابزار‌های مجلس همراه با مطالبه گری با دولت  محترم خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal