آخرین اخبار

1. مرداد 1399 - 15:13   |   کد مطلب: 36336
طرح سرویس بهداشتی عمومی در شهر اسدآباد بعد از ۷ سال آغاز عملیات اجرایی هنوز قابل استفاده نشده و بلاتکلیف است، این درحالی است که شهردار فعلی این شهر از افتتاح آن در ۱۱ آذر سال گذشته خبر داده بود.

به گزارش آوای سیدجمال، یکی از نیازهای اساسی و ضروری در هر شهری وجود سرویس‌های بهداشتی عمومی است که در نبود خدمات حداقلی این‌چنینی درجایی که نام شهر به خود گرفته، یک معضل بزرگ و نشان‌دهنده عدم توسعه‌یافتگی آن است.

 
 
امروز در شهر کوچک اما با جمعیت بیش از ۶۰ هزار نفری اسدآباد، یکی از مطالبات جدی مردم همین سرویس بهداشتی عمومی است که البته با ورود افراد مسافر و حتی روستائیان برای خرید در بازار این نیاز ضروری دوچندان می‌شود.
 
 
البته پارک‌های شهر اسدآباد دارای سرویس بهداشتی مجزایی است که در برخی از آن‌ها به خصوص پارک شهید رجایی یا به دلیل نبود خدمات رفاهی و تجهیزات و یا عدم رعایت بهداشت قابل استفاده نیست.
 
 
شهروندان، رانندگان حمل و نقل عمومی، کسبه، دستفروشان، روستائیان و حتی پاکبانان در طول روز که ممکن است ساعت ها وقتشان در خیابان و بازار سپری شود، نیاز مبرم به این خدمات دارند.
 
 
بنابراین بعداز کش و سوق های زیاد و پیگیری مطالبات مردم، در سال ۹۳ (در دوره چهارم)  و تصدی گری آقای حمزه عبدکوند شهردار سابق، طرح سرویس بهداشتی عمومی در اسدآباد کلید خورد که البته تاکنون بعد از سکانداری ۵ شهردار هنوز قابل استفاده نشده و بلاتکلیف است.
 
 
بنابر آخرین خبرها و بر اساس وعده علیرضا فعله‌گری شهردار اسداباد این پروژه که مطالبه ای به حق مردم است، قرار بود از ۱۱ آذرماه سال ۹۸ قابل استفاده عموم مردم باشد اما ۷ هفت ماهی از این وعده می گذرد و همچنان بلاتکیف است.
 
 
این پروژه در محله مسجد جامع و همجواری حمام نیلوفر در زمینی با زیربنای ۲۵۰ مترمربع در دوطبقه تجاری و سرویس بهداشتی احداث شده که البته نه تابلویی روی آن نصب شده و نه تابلویی برای اطلاع شهرونان نصب شده است.
 
 
شهرداری واحد تجاری طبقه بالای سرویس بهداشتی را به بخش خصوصی واگذار کرده و احمدعلی رضایی یکی از سرپرستان سابق شهرداری اسدآباد درمصاحبه ای به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه سرویس بهداشتی اشاره کرده بود که ۱۶۰ میلیون تومان هزینه برای آن صرف شده است.
 
 
حال سؤال اینجاست چرا شهرداری اسدآباد برای تکمیل و ارائه خدمات حداقلی به جمعیت شهری و البته به مسافران، رانندگان درون شهری، کسبه و روستائیانی که به شهر می آیند در افتتاح این پروژه کوتاهی می کند.
 
 
انتظار می رود که اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد که به عنوان نمایندگان مردم انتخاب شدند، و براساس تکلیفی که در زمینه نظارت بر کار شهردار دارند، این مورد را پیگیری کنند.
 
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal