آخرین اخبار

13. تير 1402 - 9:44   |   کد مطلب: 45445
بعداز گذشت 3 سال و مطالبه‌گری رسانه صورت گرفت؛
تجهیز تالاب و امامزاده پیرسلمان به امکانات آب شرب و سرویس بهداشتی
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد از زیباسازی امامزاده پیرسلمان و تجهیز امکانات آبخوری شرب و سرویس بهداشتی در این منطقه توریستی گردشگری خبر داد و گفت: این امر در قالب یک کار تیمی، به همت بسیج سازندگی و استفاده از ظرفیت خیرین انجام شد.

محمود فیروزبخت در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  از اتمام طرح‌های آبرسانی شرب، ساخت و تکمیل سرویس بهداشتی در منطقه گردشگری پیرسلمان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مستمر طی  سه سال گذشته و بررسی راهکارهای مختلف سرانجام طرح آبرسانی شرب به امامزاده پیرسلمان با اجرای خط انتقال حدودا"  ۳ کیلومتری انجام شد.

 

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد از پایان عملیات اجرایی ساخت و تکمیل ۸ چشمه سرویس بهداشتی در محوطه امامزاده پیرسلمان خبر داد و گفت: عملیات این پروژه طی سال‌ها متوقف شده بود که در قالب یک کار تیمی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، شرکت آب و فاضلاب ، خصوصا اعضای هیئت امنا امامزاده پیرسلمان وخیرین منطقه با استفاده از ظرفیت پیمانکار بومی بخش و بسیج سازندگی استان پس از سالیان طولانی برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به زائران و گردشگران منطقه پیرسلمان به اتمام و قابل بهره‌برداری است.

 

وی تصریح کرد: عملیات تکمیل و زیباسازی محوطه ورودی به صحن امامزاده پیرسلمان نیز از دیگر خدماتی است که در این منطقه انجام شده است.

 

فیروزبخت افزود:  لایروبی و توسعه وسعت تالاب پیرسلمان، طرح آبرسانی شرب به محوطه امامزاده و نیز ساخت و تکمیل ۸ چشمه سرویس بهداشتی در محوطه امامزاده پیرسلمان از جمله خدمات مهمی است که طی سالجاری به اتمام رسید.

وی خاطرنشان کرد: این امکانات در این منطقه توریستی گردشگری می‌تواند نقش بسزایی را برای ارائه خدمات بیشتر به گردشگران و زائران منطقه زیارتی و گردشگری پیرسلمان در اجرای برنامه‌های ملی، مذهبی و گردشگری در منطقه ایفا کند.

امامزاده پیرسلمان در همجواری تالابی زیبا یکی از ظرفیت‌های گردشگری این منطقه است که سال‌ها بدون سرویس بهداشتی، آبخوری شرب و بی توجهی به زیباسازی آن شده بود که با مطالبه گری رسانه و همت مسئولان از سال 99 استارت ساخت سرویس بهداشتی زده و امسال به نتیجه انجامید.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal