آخرین اخبار

15. مرداد 1399 - 8:50   |   کد مطلب: 36463
معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: در این راستا پرداخت ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات پنج تا ۴۰ میلیون تومانی برای راه اندازی مشاغل خرد خانگی و روستایی و ایجاد ۳۴۰ فرصت شغلی در نهاوند آغاز شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، علی چهاردولی  بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ایجاد اشتغال، فعالیت هایی را در سراسر کشور از جمله همدان آغاز کرد که در این استان، شهرستان اسدآباد و نهاوند به عنوان آزمونه (پایلوت) طرح اشتغالزایی زودبازده خانگی انتخاب شد.

 

وی افزود: حمایت از ۲۰ رسته شغلی از جمله پرورش قارچ، گیاهان دارویی، دام سبک و سنگین، آبزیان، نهاده‌های دامی، صنایع دستی، خدمات فنی، سوپر مارکت و آرایشگری، صنایع تبدلی، مبل، بلوک زنی، پیل خورشیدی در دستور کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت است.

 

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) اضافه کرد: در این راستا پرداخت ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات پنج تا ۴۰ میلیون تومانی برای راه اندازی مشاغل خرد خانگی و روستایی و ایجاد ۳۴۰ فرصت شغلی در نهاوند آغاز شده است و به متقاضیان بر اساس نوع طرح تسهیلات با کارمزد چهاردرصد پرداخت می‌شود.

 

چهاردولی یاداوری کرد: طرح اشتغالزایی زودبازده خانگی در شهرستان اسدآباد نیز از حدود ۹ ماه پیش آغاز شده که ۲۸ روستا زیر پوشش طرح اشتغالزایی زودبازده خانگی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)  قرار گرفت.

 

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در همدان افزود: ۱۶ میلیارد تومان وام چهار درصد از سال گذشته تاکنون در این شهرستان پرداخت شد که ثمره آن ایجاد ۳۱۰ فرصت شغلی در اسدآباد است.

 

چهاردولی اظهار داشت: پرداخت مرحله دوم تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان اسدآباد با هدف رساندن آمار اشتغال از ۳۱۰ به ۶۰۰ نفر آغاز شده و اعتبار پیش بینی شده نیز از ۱۶ به ۲۴ میلیارد تومان قابل افزایش است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal