آخرین اخبار

22. مرداد 1399 - 20:16   |   کد مطلب: 36530
منوچهر کرمی با بیان اینکه برای مراکز تفریحی در فضای بسته، پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد و نظارت کامل روی آن انجام می‌شود، گفت: ما از لحاظ قانونی اجازه برخورد با مراکز تفریحی در فضای باز را نداریم و مردم، تنها باید از طریق فرهنگ‌سازی به رعایت کردن دستورالعمل ها تشویق شوند.

به گزارشمعاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با بیان اینکه تمامی اماکن تفریحی به صورت جداگانه پروتکل بهداشتی دارند، اظهار کرد: در هیچ‌یک از اماکن اجازه استعمال قلیان به آنان داده نمی‌شود.

 

وی تصریح کرد: اگر مسافر یا خانواده‌ای با بی‌توجهی در فضای باز قلیان مصرف کند، ازنظر قانونی نمی‌توانیم با آن برخوردی کنیم و مسئولیت ما در این امر تنها باید از طریق فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و تذکرت شفاهی انجام پذیرد.

 

کرمی گفت: استانداری با مساعدتی که دارد در تلاش است با کمک سازمان صمت، غرفه‌های توزیع ماسک و لوازم بهداشتی را در دسترس عموم قرار دهد.

 

منوچهر کرمی با تأکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی،مستلزم اطلاع‌رسانی و توجیه خانواده‌ها است، افزود: ما تک‌تک خانواده‌ها را آموزش داده و همچنین در مورد بیماری کرونا آن ها را غربالگری خواهیم کرد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal