آخرین اخبار

10. شهريور 1399 - 12:38   |   کد مطلب: 36698
منوچهر کرمی با بیان اینکه در حال حاضر روند ابتلا به کرونا در سطح استان همدان ثابت و نسبتا" کاهشی است، گفت: نمی توان برای ابتلا افراد به کرونا در این ایام قضاوت کرد چراکه در کنار مراسمت محرم، افزایش حجم مسافرت‌ها و مراودات اقتصادی بالا را هم داشته ایم.

منوچهر کرمی معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال با اشاره به اینکه اکثر شهرستانهای استان در وضعیت زرد رنگ در ابتلا به کرونا هستند، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان فامنین قرمز، تویسرکان، ملایر و کبودرآهنگ نارنجی و سایر شهرستان ها زرد هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ما روند ثابت و نسبتا" کاهشی ابتلا به کرونا را در سطح استان داریم، گفت: به دلیل همزمانی ایام محرم با بسیاری از اتفاقات دیگر مانند افزایش حجم مسافرت‌ها، مراودات اقتصادی بالا، نیاز بیشتر مردم در این فصل به خرید نمی‌توان قضاوت تنها کرد و صحیح هم نیست.
معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: به طور کلی ما در این ایام رعایت مناسب پروتکل بهداشتی را داشتیم و گزارش آن از طریق سازمان تبلیغات اسلامی صورت می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه در طی چند روز اخیر افزایش موارد ابتلا به کرونا را شاهد نبودیم.

کرمی با بیان اینکه سه هزار و 613 نفر در سطح استان همدان به کرونا مبتلا شدند، افزود: تاکنون 482 مورد فوتی بر اثر کرونا داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: از کل  آمار مبتلایان به کرونا در سطح استان تاکنون جمعیت 75 درصد شهری و 25 درصد روستایی را شامل می شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal