آخرین اخبار

28. مرداد 1399 - 10:43   |   کد مطلب: 36580
مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان خبر داد
جمع آوری سه میلیون برگ سند از نقش استان در دفاع مقدس
الهی تبار گفت: بیش از سه میلیون برگ سند از نقش استان همدان در دفاع مقدس جمع آوری شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان اسدآباد، با تأکید بر تلاش مضاعف شهرستانها برای جمع آوری آثار دفاع مقدس، گفت: این امر باید به صورت جهادی و انقلابی انجام شود.

 

وی تصریح کرد: هم اکنون با تلاش شبانه روزی  کمیته های زیر مجموعه و شورای هماهنگی حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان،  ۶۰۰ اثر فاخر شناسایی شدند  که به زودی به نگارش در خواهند امد‌.

 

 

چاپ 100 عنوان کتاب دفاع مقدس در استان

الهی تبار با بیان اینکه باید بر اساس برنامه های راهبردی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در هر شهرستان  پنج کتاب در حوزه دفاع مقدس گرداوری و چاپ بشود، افزود: در مجموع  تا پایان سال باید ۱۰۰ عنوان کتاب در استان به چاپ برسد.

 

اتمام حجت فرماندار با شهرداری و بنیاد شهید

فرماندار شهرستان اسدآباد هم از بر زمین ماندن مصوبه نامگذاری کوچه‌ها بنام آزادگان خبر داد و گفت: بنیاد شهید و شهرداری تا هفته دفاع مقدس فرصت دارند این پروژه فرهنگی را انجام بدهند.

 

مجید درویشی نامگذاری کوچه ها به نام آزادگان را کمترین کار در قبال ایثارگری و رنج  و مشقت آزادگان دانست و گفت: همه ما در قبال این عزیزان وظیفه داریم.

 

وی تأکید کرد: اگر کوچه ای که آزاده زندگی می‌کند بنام شهید نامگذاری شده، شهرداری موظف است مکانهای دیگری را شناسایی و نامگذاری کنند.

 

 قرار شده که لیست و آدرس ۴۲ آزاده از طرف بنیاد شهید به شهرداری ارسال و شهرداری اقدام به اجرای آن کند.
منبع: کانال خبرگزاری صداوسیما در اسدآباد
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal