آخرین اخبار

29. مرداد 1399 - 9:05   |   کد مطلب: 36590
حسین عسگری مهرور با بیان اینکه سال گذشته در آموزش و پرورش ۷۵ درصد پوشش اینترنتی داشتیم، گفت: امسال حتی دورترین مدارس ما در روستاها از ظرفیت اینترنت بهره مند هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، در خصوص اجباری بودن لباس فرم دانش آموزان در مدارس، اظهار کرد: جلساتی را با خیاطان و مسئولان استان داشتیم و قرار این بود که تنها ورودی های ابتدایی و هفتم لباس فرم بپوشنند؛ اما امسال جنبه اجباری برای دانش آموزان ورودی هم نداریم.

 

وی با بیان اینکه آموزش دانش آموزان باید انجام شود، گفت: والدین لوازم التحریر را برای فرزندانشان خریداری کنند چرا که آموزش چه حضوری و چه غیر حضوری باشد، دانش آموزان نیاز به لوازم دارند.

 

عسگری مهرور با تأکید بر اینکه والدین باید به فکر تلفن همراه برای فرزندانشان باشند، افزود: ممکن است آموزش با توجه به شرایط پیش رو از طریق شبکه شاد هم صورت بگیرد.

 

او با بیان اینکه آموزش نیمه حضوری برای رفع اشکال است، گفت: شبکه شاد مخصوص آموزش و پرورش است که این برنامه با کمک دست اندرکاران بخش فناوری، گسترش زیادی پیدا کرده است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد با تأکید بر الزام حضور مدیران و معلمان در مدارس، گفت: معلمان باید همانند کارمندان ادارات در ساعات اداری، و چه دانش آموزی در مدرسه باشد و چه نباشد، در محل تدریس، حاضر شوند و محصلین را از طریق امکانات اینترنتی هدایت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل ظرفیت مدارس برای پوشش اینترنتی، گفت: امسال حتی دورترین مدارس ما در روستاها از ظرفیت اینترنت بهره مند هستند.

 

عسگری مهرور با بیان اینکه سال گذشته ۹۱ درصد معلمان برای آموزش دانش آموزان از تلفن همراه خود استفاده کردند، افزود: امسال تأکیدمان این است که معلمان ۱۰۰ درصد برای آموزش از تلفن همراه استفاده کنند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد با بیان اینکه سال گذشته در این سازمان ۷۵ درصد پوشش اینترنت داشتیم، افزود امسال این میزان افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal