آخرین اخبار

30. مرداد 1399 - 7:40   |   کد مطلب: 36598
رئيس اداره کار و رفاه و امور اجتماعی شهرستان اسدآباد خبر داد
اشتغالزایی 449 نفر تاکنون در اسدآباد
محمد خدایاری گفت: از تعهد هزار و 389 نفر تاکنون 449 نفر در این شهرستان شاغل شدند.

به گزارش آوای سیدجمال، رئيس اداره کار و رفاه و امور اجتماعی شهرستان اسدآباد سهمیه تعهد اشتغال  امسال شهرستان را1389 نفر خواند و گفت:از این میزان تعهد اشتغال شهرستان تاکنون 449 نفر ثبت سامانه شده که با احتساب 80 نفر  در بخش مسکن 529 نفر است.

محمد خدایاری از تحقق 42 درصدی تعهد اشتغال این شهرستان خبر داد و یاد آور شد :تا پایان شهریور ماه این میزان تحقق اشتغال شهرستان باید به 50 درصد افزایش یابد.

 

وی تصریح کرد:از ابتدای سال جاری تاپایان تیرماه  نیز تعداد 125 نفر در شهرستان اسدآباد برای بار اول بیمه تامین اجتماعی شده اند.در خصوص تسهیلات پرداخت شده به واحدهای آسیب دیده از کرونا نیز اعلام نمودند تا کنون مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۸ میلیون تومان توسط بانکهای عامل به متقاضیان پرداخت شده است.

 

رئيس اداره کار و رفاه و امور اجتماعی شهرستان اسدآباد اعلام کرد: بر این اساس مهلت زمانی تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات به «کسب وکارهای بیمه نشده» تا پایان شهریور ۱۳۹۹و «کسب و کارهای بیمه شده»  تا ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۹ تمدید شد و متقاضیان می توانند در مهلت یاد شده به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir/   مراجعه و روند ثبت نام برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا را دنبال کنند.

 

وی همچنین یکی از موانع پیش رو برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا، «نداشتن چک برگشتی» بود که کارگروه این شرط را از مقررات پرداخت تسهیلات بانکی مستثنی کرد تا روند پرداخت تسهیلات کرونا به متقاضیان و صاحبان کسب و کارها تسهیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal