آخرین اخبار

1. شهريور 1399 - 15:25   |   کد مطلب: 36622
سید سعید شاهرخی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن تقدیر از دکتر حیدری مقدم و دکتر محسوسی رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان همدان و شهرستان اسدآباد به مناسبت روز پزشک، اظهار کرد: روند ابتلا به بیماری کرونا در استان، کاهشی است اما در شرایط هشدار هستیم.

به گزارش آوای سیدجمال، مهندس شاهرخی استاندار همدان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: از طرف تمام مردم استان و به نمایندگی از دولت، قدردان تلاش‌ها و ایثارگری‌های مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان هستیم.

 

وی گفت: مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی همدان و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، عملکرد خوب و موثری در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دشته و امیدواریم با همراهی مردم و رعایت توصیه‌های بهداشتی، به زودی شاهد عادی شدن شرایط در کشور و بخصوص استان باشیم.

 

راه بازگشت به شرایط عادی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عموم مردم
شاهرخی با بیان اینکه دو شهر تویسرکان و بهار در وضعیت قرمز هستند اعلام کرد: روند ابتلا به بیماری کرونا در استان، کاهشی است اما در شرایط هشدار هستیم و در روز تاسوعا و عاشورا محدودیت هایی در استان خواهیم داشت که اعلام خواهد شد.

 

استاندار همدان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم، کادر بهداشت و درمان و ستاد استانی بیان کرد: اگر استان در سرایت‌پذیری و مبتلایان به کرونا با روند کاهشی مواجه شده است به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی است و متاسفانه ما ۸۹ درصد مبتلایان به کرونا را به علت شرکت در اجتماعات، میهمانی، دورهمی و مراسم عزاداری و عروسی داشتیم.

 

 مراسم عزاداری ماه محرم به بهترین نحو و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد

 

وی در جریان برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم، از کلیه دستگاه‌های اجرایی خواست که با سازمان تبلیغات اسلامی نهایت همکاری را داشته باشند و همچنین ادامه داد: در ایام محرم، پیش از به‌خطر افتادن سلامتی مردم، اقدامات پیشگیرانه و نظارتی با جدیت تمام انجام شود لذا هیچ مراسمی در فضای بسته یا مسقف برگزار نخواهد شد و این مصوبه و تاکید ستاد کروناست.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal