آخرین اخبار

5. شهريور 1399 - 7:55   |   کد مطلب: 36653
فرمانده انتظامی استان خبر داد:
کشف ۲۴ فقره سرقت باغات در همدان
فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق باغات و کشف 24 فقره سرقت در این استان خبر داد | در مرحله نخست، تحقیقات جامع و گسترده ای انجام و با بکارگیری اقدامات اطلاعاتی و همكاری های مردمی هویت سارق شناسایی و مشخص شد نامبرده فردی سابقه دار و معتاد است.

به گزارش آوای سیدجمال، فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق باغات و کشف 24 فقره سرقت در این استان خبر داد.

 

سردار کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات شهرستان همدان با این شیوه که سارق با تخریب قفل درب باغ ها اقدام به سرقت وسایلی از قبیل آهن آلات، کف کش، موتور برق و درب و پنجره می کرد بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی افزود: در مرحله نخست، تحقیقات جامع و گسترده ای انجام و با بکارگیری اقدامات اطلاعاتی و همكاری های مردمی هویت سارق شناسایی و مشخص شد نامبرده فردی سابقه دار و معتاد است.
 

سردار کامرانی صالح بیان کرد: متهم در یك عملیات غافلگیرانه در حال خرید مواد مخدر دستگیر شد که پس از انتقال به پلیس آگاهی همدان در تحقیقات و بازجویی های فنی، به 24 فقره سرقت اماکن خصوصی به ارزش 600 میلیون ریال اعتراف کرد و کلیه های محل های سرقت و مالباختگان شناسایی شدند.
 

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به این که متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: استفاده از پایش های تصویری و سیستم های ضد سرقت در اماکن، تا حد زیادی از وقوع سرقت پیشگیری می کند.

منبع:همدان پرس

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal