آخرین اخبار

6. شهريور 1399 - 11:25   |   کد مطلب: 36669
مجید درویشی از ممنوعیت ایجاد ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا توزیع نذورات و پخش غذا توسط هیات های مذهبی ممنوع است.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی فرماندار اسدآباد در جلسه هماهنگی و ساماندهی برگزاری مراسمات ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با بیان اینکه دستور العمل اعلامی از سوی ستاد مدیریت کرونا هیچ تغییراتی نداشته، اظهار کرد: اجرای مراسمات در همان فضای باز بوده و تمام هیات های مذهبی باید آن را رعایت کنند.
وی از ممنوعیت ایجاد ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا توزیع نذورات و پخش غذا توسط هیات های مذهبی ممنوع است.

فرماندار اسدآباد با تأکید بر اینکه مراسمات دسته عزاداری در روز تاسوعا و عاشورای حسینی امسال ممنوع است و باید هر هیأت مراسم را هر محله و مکان قبلی خود برگزار کند، افزود: این مراسمات در این ایام هم باید به مدت 1 الی 1.5 ساعت از ساعت 9.30 تا 11 صبح برگزار شود.

وی بر سیاه پوش کردن سطح شهر تأکید کرد و گفت: شهرداری باید فضای شهر بویژه بلوار شهید قهاری شهرک سیداحمد را ویژه سیاهپوش کند.

درویشی بر نصب بنر ممنوعیتها (باید ها ونباید ها )توسط سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد و گفت: این بنرها در سطح روستاها نیز از طریق دهیاری ها انجام شود.

منبع: کانال فرمانداری

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal