آخرین اخبار

7. شهريور 1399 - 10:52   |   کد مطلب: 36673
در پنجمین روز از هفته دولت سه طرح عمرانی در بخش راه در شهرستان اسدآباد با صرف ۱۳ میلیارد تومان اعتبار بهره‌برداری شد.

به گزارش آوای سیدجمال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: ۲ مجتمع خدمات رفاهی در هفته دولت به جمع مجتمع‌های شهرستان اسدآباد اضافه و شمار آن‌ها به ۶ رسید.  

 

حمزه عبدکوند گفت: این مجتمع‌ها به امکانات جایگاه گازوئیل، بنزین، پارکینگ، فروشگاه، کارواش، نمازخانه و خدمات خودرویی است و دولت در رابطه با تغییر کاربری رایگان زمین، اعطای تسهیلات، احداث رمپ ورود و خروج و نصب تابلو پیش آگاهی به راه‌اندازی این طرحها کمک کرده است.  

 

وی خاطرنشان کرد: روکش آسفالت مسیر اسدآباد به کنگاور با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان انجام شده که امروز بهره برداری شد تا ضریب ایمنی جاده‌های این محور شریانی افزایش یابد. 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کنارگذر شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: با جذب اعتبار  این طرح ملی تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و آماده بهره برداری می‌شود. 

 

دولتمردان در استان همدان با بهره برداری از ۴۱۶ طرح و کلنگ زنی ۸۳ طرح در هفته دولت نوید توسعه و پیشرفت را به مردم این خطه می‌دهند که سهم اسدآباد ۴۳ طرح است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal